Na as esu dirbes garantiniam, tai is esmes garantinio remonto terminai isdestyti garantniam prekes lape, bent jau taip budavo.O reali situaciaj tokia, bent tokia buvau rades kai isidarbines buvau i viena firma.Stovi kompu eile, kur gedimas aiskus-ne kompleksinis, tuos apsukdavo greiciau, kas sudetingiau, paspiria po stalu ir guli, isivaizduok issima detale viena issiuncia praeina 2sav, grizta ideda paaiskeja kad nulekus dar kokia detale:D Tai ima dar ta kita vel siuncia, taip ir laukdavo menesi zmogus kompo dar daugiau, telefonas raudonas budavo, zadejau net begt atsimenu is to darbo, bet cia va taip dirbdavo zmogus pries man ateinant, kai iskuopiau visa bruda, normaliai apziuri, tokiu bedu ner. Siaip 3sav jau riba, jei prekes is gnt tai matai sav begyje koks veiksmas bus ar pakeicia, jei neturi kuom keist siulo analoga arba grazina pinigus, ACME servisas ICT apsukdavo kazkur per 2-2.5sav, bet reikia skambint judint ten jei neturi kuo keist, o ne laukt issiziojus, Asbis apsukdavo iki 3sav, Elko taip pat, TD baltic per 2sav kazkur, bet kiekvienu atveju priziurintis garantnius zmogus turi daryt monitoringa, skambint kas kaip ir kodel, jei nieko nedarys, tai gali ir 1.5men laukt:) Arba buna issiuncia prekes i garantini ir neziuri ju statuso, pasirodo reikia pirkimo dokumento kopijos ar dar ko, kai paziuri praejus dviem sav, nusiuncia dokus, tada vel laukt reik:) siaip dauguma atveju buna garantinio skyriasu zmogaus aplaidumas ilgas garantiniu prekiu apsukimas.Tai jus galite paprasyt nuejes pas koki tiekeja issiusta, koks statusas prekes ir ka daryt.Jei neturi i ka keist, grazinkites pinigus arba issirinkite analoga, tiekejai nedaro dideliu problemu sitoje vietoje, tiesiog kalbetis reikia, o ne laukt. Atsiprasau uz ilga posta:) "Expert" <aha@jo.kazkaip> wrote in message news:hq2f0c$bu3$1@trimpas.omnitel.net... > Sveiki nuveziau kompiuteri i garantini , 3savaite jau ten guli , o > skambinau tai sake dar net detales negavo tai ar negali buti kad jie > tiesiog tempa laika ? ir ar yra koks istatymas del to per kiek laiko turi > sutaisyti. > Dekui uz atsakymus >