toli grazu nera visada taip:) Na bet nesvarbu, nebesigincysiu:) ne tokia tema buvo cia:) "Edvinas" <edvinas@darbe.lt> wrote in message news:13cqdgbccpof$.bvwi6e93v0a7$.dlg@40tude.net... > On Wed, 14 Apr 2010 13:58:55 +0200, Hanis wrote: > >> ir siaip pirmai turi irodyti kad preke nekokybiska, o po to reikalaut >> pinigu, priesingu atveju tau ju niekas negrazins, o irodyt kad >> nekokybiska >> gali ne maisto produktu inspekcija, bet realiai tam nera nei aparaturos, >> nei >> nustatymo metodikos kokios. >> Palciau apie vartotoju teises: >> http://www.vartotojucentras.lt/istatymas.php?id=1038 >> >> ir nereiktu issirinkt is konteksto sau tinkamus punktus kaip atseit >> pinigu >> grazinimas:) Viskas yra kur kas sudetingiau. > > Gedima konstatuoja servisas, gedimas garantiniu laikotarpiu = nekokybiska > preke.