Tema: Dar dėl BMS garantinio...
Autorius: Dainius
Data: 2010-04-12 11:19:30
Sveiki,

Nors prekė ir ne kompiuterinė, bet pirkta BMSe, tai spėju ir kitiems gali 
būti panaši situacija.
Taigi, istorija tokia: pernai pavasarį pirktas Philips arbatinukas, po to 
užsilenkė BMS, o po to ir arbatinukas. Bet BMS dabar vėl kaip ir veikia, ir 
dėl Philips garantijos nukreipinėja pas Service-Net. Ten ir nuvykstu. Ir 
sužinau, kad viso labo jie tegali išrašyti deektinį aktą, kad prekė tikrai 
sugedusi ir netaisoma, o dėl keitimo ar pinigų grąžinimo turiu kreiptis į 
pardavėją. Kadangi BMS vėl kaip ir veikia - taip ir padarau. Iš spaudos 
anksčiau buvau supratęs, kad bankroto nebuvo, buvo tik sustabdyta veikla, 
kuri vėl atnaujinta. Deja, BMS sužinau, kad įmonė vis tik bankrutavusi, o 
parduotuvės veikia tik tam, kad sumažintų nuostolius išparduodama turtą. 
Apie pinigų gražinimą ar prekės keitimą net neina kalba, tiesiog esu 
pastatomas į iiiiiiiilgą kreditorių eilę (po valstybės, darbuotojų, bankų, 
etc.). Realiai šansai beveik nuliniai po bankroto procedūros ir poros metų 
teismų atgauti tą niekingai mažą sumą. Ir va čia kyla man du klausimai:
a) o taip kaip tuomet su gamintojo pasauline/tarptautine garantija, jei 
užsilenkus pardavėjui iš serviso centro esi nukreipiamas pas tą užsilenkusį 
pardavėją? Nejau Philips (arba kiti gamintojai) nė kiek neatsakingi?
b) o taip kaip tada su garantija tų prekių, kurias dabar įsigyjate BMS 
Megapolyje? Tiesa, ten jau kitas UAB nurodytas garantiniame pase.
Gal kas susidūrėte ir detaliau nagrinėjotės situaciją?

Dainius