Taigi ystatymas sako, kad acako pardavejas. Kam cia dar tos tarnybos. "V" <a@a.a> parašė naujienų news:hpvhjo$4bk$1@trimpas.omnitel.net... > gali bandyt rasyt skunda i VVTAT (www.nvtat.lt); nors issiaiskinsi kaip > ten is tikro yra su tom garantijom; > logiskai mastant, jei garantija suteikia gamintojas, vartotojui turetu but > vienodai kokie santykiai tarp pardavejo ir gamintojo; > bet jei garantija suteikia pardavejas (o tik po to jie aiskinasi su > gamintoju), tai turbut lieka tik kreditoriu eile; > > "Dainius" <dainys.nospam@takas.lt> wrote in message > news:hpul2i$k98$1@trimpas.omnitel.net... >> Sveiki, >> >> Nors prekė ir ne kompiuterinė, bet pirkta BMSe, tai spėju ir kitiems gali >> būti panaši situacija. >> Taigi, istorija tokia: pernai pavasarį pirktas Philips arbatinukas, po to >> užsilenkė BMS, o po to ir arbatinukas. Bet BMS dabar vėl kaip ir veikia, >> ir dėl Philips garantijos nukreipinėja pas Service-Net. Ten ir nuvykstu. >> Ir sužinau, kad viso labo jie tegali išrašyti deektinį aktą, kad prekė >> tikrai sugedusi ir netaisoma, o dėl keitimo ar pinigų grąžinimo turiu >> kreiptis į pardavėją. Kadangi BMS vėl kaip ir veikia - taip ir padarau. >> Iš spaudos anksčiau buvau supratęs, kad bankroto nebuvo, buvo tik >> sustabdyta veikla, kuri vėl atnaujinta. Deja, BMS sužinau, kad įmonė vis >> tik bankrutavusi, o parduotuvės veikia tik tam, kad sumažintų nuostolius >> išparduodama turtą. Apie pinigų gražinimą ar prekės keitimą net neina >> kalba, tiesiog esu pastatomas į iiiiiiiilgą kreditorių eilę (po >> valstybės, darbuotojų, bankų, etc.). Realiai šansai beveik nuliniai po >> bankroto procedūros ir poros metų teismų atgauti tą niekingai mažą sumą. >> Ir va čia kyla man du klausimai: >> a) o taip kaip tuomet su gamintojo pasauline/tarptautine garantija, jei >> užsilenkus pardavėjui iš serviso centro esi nukreipiamas pas tą >> užsilenkusį pardavėją? Nejau Philips (arba kiti gamintojai) nė kiek >> neatsakingi? >> b) o taip kaip tada su garantija tų prekių, kurias dabar įsigyjate BMS >> Megapolyje? Tiesa, ten jau kitas UAB nurodytas garantiniame pase. >> Gal kas susidūrėte ir detaliau nagrinėjotės situaciją? >> >> Dainius >> >>