Tema: Re: Dar dėl BMS garantinio...
Autorius: LabaiNeSpauda
Data: 2010-04-12 19:55:36
Taigi ystatymas sako, kad acako pardavejas.
Kam cia dar tos tarnybos.


"V" <a@a.a> parašė naujienų news:hpvhjo$4bk$1@trimpas.omnitel.net...
> gali bandyt rasyt skunda i VVTAT (www.nvtat.lt); nors issiaiskinsi kaip 
> ten is tikro yra su tom garantijom;
> logiskai mastant, jei garantija suteikia gamintojas, vartotojui turetu but 
> vienodai kokie santykiai tarp pardavejo ir gamintojo;
> bet jei garantija suteikia pardavejas (o tik po to jie aiskinasi su 
> gamintoju), tai turbut lieka tik kreditoriu eile;
>
> "Dainius" <dainys.nospam@takas.lt> wrote in message 
> news:hpul2i$k98$1@trimpas.omnitel.net...
>> Sveiki,
>>
>> Nors prekė ir ne kompiuterinė, bet pirkta BMSe, tai spėju ir kitiems gali 
>> būti panaši situacija.
>> Taigi, istorija tokia: pernai pavasarį pirktas Philips arbatinukas, po to 
>> užsilenkė BMS, o po to ir arbatinukas. Bet BMS dabar vėl kaip ir veikia, 
>> ir dėl Philips garantijos nukreipinėja pas Service-Net. Ten ir nuvykstu. 
>> Ir sužinau, kad viso labo jie tegali išrašyti deektinį aktą, kad prekė 
>> tikrai sugedusi ir netaisoma, o dėl keitimo ar pinigų grąžinimo turiu 
>> kreiptis į pardavėją. Kadangi BMS vėl kaip ir veikia - taip ir padarau. 
>> Iš spaudos anksčiau buvau supratęs, kad bankroto nebuvo, buvo tik 
>> sustabdyta veikla, kuri vėl atnaujinta. Deja, BMS sužinau, kad įmonė vis 
>> tik bankrutavusi, o parduotuvės veikia tik tam, kad sumažintų nuostolius 
>> išparduodama turtą. Apie pinigų gražinimą ar prekės keitimą net neina 
>> kalba, tiesiog esu pastatomas į iiiiiiiilgą kreditorių eilę (po 
>> valstybės, darbuotojų, bankų, etc.). Realiai šansai beveik nuliniai po 
>> bankroto procedūros ir poros metų teismų atgauti tą niekingai mažą sumą. 
>> Ir va čia kyla man du klausimai:
>> a) o taip kaip tuomet su gamintojo pasauline/tarptautine garantija, jei 
>> užsilenkus pardavėjui iš serviso centro esi nukreipiamas pas tą 
>> užsilenkusį pardavėją? Nejau Philips (arba kiti gamintojai) nė kiek 
>> neatsakingi?
>> b) o taip kaip tada su garantija tų prekių, kurias dabar įsigyjate BMS 
>> Megapolyje? Tiesa, ten jau kitas UAB nurodytas garantiniame pase.
>> Gal kas susidūrėte ir detaliau nagrinėjotės situaciją?
>>
>> Dainius
>>
>>