Tema: Re: Dar dėl BMS garantinio...
Autorius: M
Data: 2010-04-13 21:28:10
Ne visai taip

Lietuvoje pagal įstatymą garantiją teikia gamintojas. Gamintojas 
bankrutavo - tai pagal įstatymą rūkyk. Tiksliau, reišk pretenzijas per 
teismą, po poros - penkių metų pripažins kad esi teisus ir pastatys į 
bendrą kreditorių eilę :)
O pasaulinė gamintojo garantija tą ir reiškia - daiktą pataisys 
nemokamai. Pristatymas ir kt - jau nebe taisymas, todėl diskusijų 
klausimas.
Draugelis ėmė palmą iš ebėjaus su worldwide garantija. Sugedo - parašė 
laišką į Palm Inc. Gavo atsakymą - artimiausias service centras 
Belgijoj. Nusiuntė Palmą už savus į Belgiją, už pataisymą ir atsiuntimą 
atgal jau nemokėjo.
Pažįstamas pirko Suunto multimatavimo įrenginį už 500lt. Tokį su visais 
papiktinimais darbui agresyviose aplinkose. Sugedo. Parašė mailą į 
Suomiją. Suomiai pasakė kad pas juos nemokamai būti negali - kaip pas 
mus akcijinis alus kainuoja 1ct - tai sakė sumokėti 1,5 Eur už paslaugą, 
bet apmokėjo ir paštą, ir remontą.
Žmonai Dell teplepas iš BMS pagedo - arba siunti į Lenkijos gamyklą už 
savus, ten jau pataisys nemokamai, arba duodi vietiniam atstovui - tada 
sumoki administravimo mokestį ir detalių siuntimo išlaidas. Ekraną su 
valdikliu pakeitė už 120Lt (mokėjau "administravimo mokestį" ir dalių 
atsiuntimo).



Nerijus rašė:
> On 04/12/2010 09:02 PM, KEdas wrote:
>> On 2010.04.12 19:55, LabaiNeSpauda wrote:
>>> Taigi ystatymas sako, kad acako pardavejas.
>>> Kam cia dar tos tarnybos.
>> O kažin ką šiame kontekste reiškia „pasaulinė gamintojo garantija“?
> 
> 	Reklama. Su kai kuriom ishimtim, kaip tarkime korsairas, kuris realiai
> pakeis tau gamini, bet uz siuntima susmokesi ish savo kisheniaus.
> 
> 	N. M.
>