Ne visai taip Lietuvoje pagal įstatymą garantiją teikia gamintojas. Gamintojas bankrutavo - tai pagal įstatymą rūkyk. Tiksliau, reišk pretenzijas per teismą, po poros - penkių metų pripažins kad esi teisus ir pastatys į bendrą kreditorių eilę :) O pasaulinė gamintojo garantija tą ir reiškia - daiktą pataisys nemokamai. Pristatymas ir kt - jau nebe taisymas, todėl diskusijų klausimas. Draugelis ėmė palmą iš ebėjaus su worldwide garantija. Sugedo - parašė laišką į Palm Inc. Gavo atsakymą - artimiausias service centras Belgijoj. Nusiuntė Palmą už savus į Belgiją, už pataisymą ir atsiuntimą atgal jau nemokėjo. Pažįstamas pirko Suunto multimatavimo įrenginį už 500lt. Tokį su visais papiktinimais darbui agresyviose aplinkose. Sugedo. Parašė mailą į Suomiją. Suomiai pasakė kad pas juos nemokamai būti negali - kaip pas mus akcijinis alus kainuoja 1ct - tai sakė sumokėti 1,5 Eur už paslaugą, bet apmokėjo ir paštą, ir remontą. Žmonai Dell teplepas iš BMS pagedo - arba siunti į Lenkijos gamyklą už savus, ten jau pataisys nemokamai, arba duodi vietiniam atstovui - tada sumoki administravimo mokestį ir detalių siuntimo išlaidas. Ekraną su valdikliu pakeitė už 120Lt (mokėjau "administravimo mokestį" ir dalių atsiuntimo). Nerijus rašė: > On 04/12/2010 09:02 PM, KEdas wrote: >> On 2010.04.12 19:55, LabaiNeSpauda wrote: >>> Taigi ystatymas sako, kad acako pardavejas. >>> Kam cia dar tos tarnybos. >> O kažin ką šiame kontekste reiškia „pasaulinė gamintojo garantija“? > > Reklama. Su kai kuriom ishimtim, kaip tarkime korsairas, kuris realiai > pakeis tau gamini, bet uz siuntima susmokesi ish savo kisheniaus. > > N. M. >