Tema: Re: Dar dėl BMS garantinio...
Autorius: LabaiNeSpauda
Data: 2010-04-12 18:41:07
Viskas teisingai. Likucius gali pardavineti iki 2 metu.
Ymone liko visiems skolinga, todel jos parduotoms prekems
garantijos irgi keitimo worldwidinio nebus.
Gamintojas gi "abydoje" ant pardavejo.
Bent jau tokia realybe buvo/yra su visais kitais tiekejais.

"Dainius" <dainys.nospam@takas.lt> parašė naujienų 
news:hpul2i$k98$1@trimpas.omnitel.net...
> Sveiki,
>
> Nors prekė ir ne kompiuterinė, bet pirkta BMSe, tai spėju ir kitiems gali 
> būti panaši situacija.
> Taigi, istorija tokia: pernai pavasarį pirktas Philips arbatinukas, po to 
> užsilenkė BMS, o po to ir arbatinukas. Bet BMS dabar vėl kaip ir veikia, 
> ir dėl Philips garantijos nukreipinėja pas Service-Net. Ten ir nuvykstu. 
> Ir sužinau, kad viso labo jie tegali išrašyti deektinį aktą, kad prekė 
> tikrai sugedusi ir netaisoma, o dėl keitimo ar pinigų grąžinimo turiu 
> kreiptis į pardavėją. Kadangi BMS vėl kaip ir veikia - taip ir padarau. Iš 
> spaudos anksčiau buvau supratęs, kad bankroto nebuvo, buvo tik sustabdyta 
> veikla, kuri vėl atnaujinta. Deja, BMS sužinau, kad įmonė vis tik 
> bankrutavusi, o parduotuvės veikia tik tam, kad sumažintų nuostolius 
> išparduodama turtą. Apie pinigų gražinimą ar prekės keitimą net neina 
> kalba, tiesiog esu pastatomas į iiiiiiiilgą kreditorių eilę (po valstybės, 
> darbuotojų, bankų, etc.). Realiai šansai beveik nuliniai po bankroto 
> procedūros ir poros metų teismų atgauti tą niekingai mažą sumą. Ir va čia 
> kyla man du klausimai:
> a) o taip kaip tuomet su gamintojo pasauline/tarptautine garantija, jei 
> užsilenkus pardavėjui iš serviso centro esi nukreipiamas pas tą 
> užsilenkusį pardavėją? Nejau Philips (arba kiti gamintojai) nė kiek 
> neatsakingi?
> b) o taip kaip tada su garantija tų prekių, kurias dabar įsigyjate BMS 
> Megapolyje? Tiesa, ten jau kitas UAB nurodytas garantiniame pase.
> Gal kas susidūrėte ir detaliau nagrinėjotės situaciją?
>
> Dainius
>
>