Tema: Re: Dar dėl BMS garantinio...
Autorius: Hanis
Data: 2010-04-12 11:30:12
nezinau kaip is tikruju yra, taciau tiek bms tiek fortakas-tik prekiniai 
zenklai, juos valdo kitos imones, pakol iomone neskolinga tiekejam, tol 
teikia tiekejai garantini, kai iskils sunkumu su apmokejimu vel sviesis 
ledas paprastam zmogui su isigyta preke gedimo atveju.Cia sklande legendos 
kad tiekejai leido issiparduot bms sandeliuose esancias prekes ir taip 
susimazint isiskolinimus, prekem lygtai mazesne garantija duodavo, na bet 
cia tik legendos... nezinau kaip yra istikruju tiksliai.As asmeniskai 
rinkciausi kita pardaveja naujom prekem:)

"Dainius" <dainys.nospam@takas.lt> wrote in message 
news:hpul2i$k98$1@trimpas.omnitel.net...
> Sveiki,
>
> Nors prekė ir ne kompiuterinė, bet pirkta BMSe, tai spėju ir kitiems gali 
> būti panaši situacija.
> Taigi, istorija tokia: pernai pavasarį pirktas Philips arbatinukas, po to 
> užsilenkė BMS, o po to ir arbatinukas. Bet BMS dabar vėl kaip ir veikia, 
> ir dėl Philips garantijos nukreipinėja pas Service-Net. Ten ir nuvykstu. 
> Ir sužinau, kad viso labo jie tegali išrašyti deektinį aktą, kad prekė 
> tikrai sugedusi ir netaisoma, o dėl keitimo ar pinigų grąžinimo turiu 
> kreiptis į pardavėją. Kadangi BMS vėl kaip ir veikia - taip ir padarau. Iš 
> spaudos anksčiau buvau supratęs, kad bankroto nebuvo, buvo tik sustabdyta 
> veikla, kuri vėl atnaujinta. Deja, BMS sužinau, kad įmonė vis tik 
> bankrutavusi, o parduotuvės veikia tik tam, kad sumažintų nuostolius 
> išparduodama turtą. Apie pinigų gražinimą ar prekės keitimą net neina 
> kalba, tiesiog esu pastatomas į iiiiiiiilgą kreditorių eilę (po valstybės, 
> darbuotojų, bankų, etc.). Realiai šansai beveik nuliniai po bankroto 
> procedūros ir poros metų teismų atgauti tą niekingai mažą sumą. Ir va čia 
> kyla man du klausimai:
> a) o taip kaip tuomet su gamintojo pasauline/tarptautine garantija, jei 
> užsilenkus pardavėjui iš serviso centro esi nukreipiamas pas tą 
> užsilenkusį pardavėją? Nejau Philips (arba kiti gamintojai) nė kiek 
> neatsakingi?
> b) o taip kaip tada su garantija tų prekių, kurias dabar įsigyjate BMS 
> Megapolyje? Tiesa, ten jau kitas UAB nurodytas garantiniame pase.
> Gal kas susidūrėte ir detaliau nagrinėjotės situaciją?
>
> Dainius
>
>