gali bandyt rasyt skunda i VVTAT (www.nvtat.lt); nors issiaiskinsi kaip ten is tikro yra su tom garantijom; logiskai mastant, jei garantija suteikia gamintojas, vartotojui turetu but vienodai kokie santykiai tarp pardavejo ir gamintojo; bet jei garantija suteikia pardavejas (o tik po to jie aiskinasi su gamintoju), tai turbut lieka tik kreditoriu eile; "Dainius" <dainys.nospam@takas.lt> wrote in message news:hpul2i$k98$1@trimpas.omnitel.net... > Sveiki, > > Nors prekė ir ne kompiuterinė, bet pirkta BMSe, tai spėju ir kitiems gali > būti panaši situacija. > Taigi, istorija tokia: pernai pavasarį pirktas Philips arbatinukas, po to > užsilenkė BMS, o po to ir arbatinukas. Bet BMS dabar vėl kaip ir veikia, > ir dėl Philips garantijos nukreipinėja pas Service-Net. Ten ir nuvykstu. > Ir sužinau, kad viso labo jie tegali išrašyti deektinį aktą, kad prekė > tikrai sugedusi ir netaisoma, o dėl keitimo ar pinigų grąžinimo turiu > kreiptis į pardavėją. Kadangi BMS vėl kaip ir veikia - taip ir padarau. Iš > spaudos anksčiau buvau supratęs, kad bankroto nebuvo, buvo tik sustabdyta > veikla, kuri vėl atnaujinta. Deja, BMS sužinau, kad įmonė vis tik > bankrutavusi, o parduotuvės veikia tik tam, kad sumažintų nuostolius > išparduodama turtą. Apie pinigų gražinimą ar prekės keitimą net neina > kalba, tiesiog esu pastatomas į iiiiiiiilgą kreditorių eilę (po valstybės, > darbuotojų, bankų, etc.). Realiai šansai beveik nuliniai po bankroto > procedūros ir poros metų teismų atgauti tą niekingai mažą sumą. Ir va čia > kyla man du klausimai: > a) o taip kaip tuomet su gamintojo pasauline/tarptautine garantija, jei > užsilenkus pardavėjui iš serviso centro esi nukreipiamas pas tą > užsilenkusį pardavėją? Nejau Philips (arba kiti gamintojai) nė kiek > neatsakingi? > b) o taip kaip tada su garantija tų prekių, kurias dabar įsigyjate BMS > Megapolyje? Tiesa, ten jau kitas UAB nurodytas garantiniame pase. > Gal kas susidūrėte ir detaliau nagrinėjotės situaciją? > > Dainius > >