Tai mano atveju reikia "dulkinti" gamintoją, t.y. Philips? Dainius > Ne visai taip > > Lietuvoje pagal įstatymą garantiją teikia gamintojas. Gamintojas > bankrutavo - tai pagal įstatymą rūkyk. Tiksliau, reišk pretenzijas per > teismą, po poros - penkių metų pripažins kad esi teisus ir pastatys į > bendrą kreditorių eilę :) > O pasaulinė gamintojo garantija tą ir reiškia - daiktą pataisys > nemokamai. Pristatymas ir kt - jau nebe taisymas, todėl diskusijų > klausimas. > Draugelis ėmė palmą iš ebėjaus su worldwide garantija. Sugedo - parašė > laišką į Palm Inc. Gavo atsakymą - artimiausias service centras > Belgijoj. Nusiuntė Palmą už savus į Belgiją, už pataisymą ir atsiuntimą > atgal jau nemokėjo. > Pažįstamas pirko Suunto multimatavimo įrenginį už 500lt. Tokį su visais > papiktinimais darbui agresyviose aplinkose. Sugedo. Parašė mailą į > Suomiją. Suomiai pasakė kad pas juos nemokamai būti negali - kaip pas > mus akcijinis alus kainuoja 1ct - tai sakė sumokėti 1,5 Eur už paslaugą, > bet apmokėjo ir paštą, ir remontą. > Žmonai Dell teplepas iš BMS pagedo - arba siunti į Lenkijos gamyklą už > savus, ten jau pataisys nemokamai, arba duodi vietiniam atstovui - tada > sumoki administravimo mokestį ir detalių siuntimo išlaidas. Ekraną su > valdikliu pakeitė už 120Lt (mokėjau "administravimo mokestį" ir dalių > atsiuntimo). > > > > Nerijus rašė: >> On 04/12/2010 09:02 PM, KEdas wrote: >>> On 2010.04.12 19:55, LabaiNeSpauda wrote: >>>> Taigi ystatymas sako, kad acako pardavejas. >>>> Kam cia dar tos tarnybos. >>> O kažin ką šiame kontekste reiškia „pasaulinė gamintojo garantija“? >> >> Reklama. Su kai kuriom ishimtim, kaip tarkime korsairas, kuris realiai >> pakeis tau gamini, bet uz siuntima susmokesi ish savo kisheniaus. >> >> N. M. >>