Tema: Re: Dar dėl BMS garantinio...
Autorius: Dainius
Data: 2010-04-13 23:34:48
Tai mano atveju reikia "dulkinti" gamintoją, t.y. Philips? 
Dainius

> Ne visai taip
> 
> Lietuvoje pagal įstatymą garantiją teikia gamintojas. Gamintojas 
> bankrutavo - tai pagal įstatymą rūkyk. Tiksliau, reišk pretenzijas per 
> teismą, po poros - penkių metų pripažins kad esi teisus ir pastatys į 
> bendrą kreditorių eilę :)
> O pasaulinė gamintojo garantija tą ir reiškia - daiktą pataisys 
> nemokamai. Pristatymas ir kt - jau nebe taisymas, todėl diskusijų 
> klausimas.
> Draugelis ėmė palmą iš ebėjaus su worldwide garantija. Sugedo - parašė 
> laišką į Palm Inc. Gavo atsakymą - artimiausias service centras 
> Belgijoj. Nusiuntė Palmą už savus į Belgiją, už pataisymą ir atsiuntimą 
> atgal jau nemokėjo.
> Pažįstamas pirko Suunto multimatavimo įrenginį už 500lt. Tokį su visais 
> papiktinimais darbui agresyviose aplinkose. Sugedo. Parašė mailą į 
> Suomiją. Suomiai pasakė kad pas juos nemokamai būti negali - kaip pas 
> mus akcijinis alus kainuoja 1ct - tai sakė sumokėti 1,5 Eur už paslaugą, 
> bet apmokėjo ir paštą, ir remontą.
> Žmonai Dell teplepas iš BMS pagedo - arba siunti į Lenkijos gamyklą už 
> savus, ten jau pataisys nemokamai, arba duodi vietiniam atstovui - tada 
> sumoki administravimo mokestį ir detalių siuntimo išlaidas. Ekraną su 
> valdikliu pakeitė už 120Lt (mokėjau "administravimo mokestį" ir dalių 
> atsiuntimo).
> 
> 
> 
> Nerijus rašė:
>> On 04/12/2010 09:02 PM, KEdas wrote:
>>> On 2010.04.12 19:55, LabaiNeSpauda wrote:
>>>> Taigi ystatymas sako, kad acako pardavejas.
>>>> Kam cia dar tos tarnybos.
>>> O kažin ką šiame kontekste reiškia „pasaulinė gamintojo garantija“?
>> 
>> Reklama. Su kai kuriom ishimtim, kaip tarkime korsairas, kuris realiai
>> pakeis tau gamini, bet uz siuntima susmokesi ish savo kisheniaus.
>> 
>> N. M.
>>