> jo, bet jei normalus arbatinukas, tai truputį kainuoja, bent jau man jokio > noro pirkinėt dažniau nei reikia Nėra jau nepakeliamai brangus, ne i7 gi koks :) Aišku, kad arbatinuką teks pirktis kitą. Tačiau dar yra ir principo reikalas. Mano supratimu, jei yra tarptautinė gamintojo garantija, tai pardavėjas garantijos nesuteikia, o tik administruoja tą garantijos suteikimą, t.y. į garantinį lapelį perrašo gamintojo suteiktos garantijos duomenis, bet garantijos teikėjas vis dar tebėra gamintojas. Pardavėjas prieš pirkėją apsiima tik užsiimti tos garantijos administravimu ir logistika, bet gali tai outsourcinti ir kokiam ServiceNet. Pardavėjo bankroto atveju dabar gaunasi, kad gamintojo garantija tebegalioja, tik nebėra kam jos administruoti, t.y. paimti prekę (diagnozuoja), persiųsti gamintojui, priimti naują iš gamintojo gautą prekę, atiduoti pirkėjui. Man čia kur galai nesueina, tai ServiceNet vaidmuo. Tarkim būčiau pirkęs televizorių Lenkijoje, 2008 pabaigoje "prie gero kurso" ir jis būtų sugedęs. Nuvežčiau į ServiceNet, ten diagnozuotu, kad tikrai sugedo. Ir pasiųstų mane pas tą patį pardavėją į Lenkiją jo pasikeist? Ką, nėra Lietuvoje jokio atsakingo už tai GAMINTOJO atstovo, kuris pasirūpintu tokiais atvejais, kai prekė pirkta kitoje šalyje, kai pardavėjas bankrutavo ar nutraukė veiklą? Kam man kaip vartotojui, toks garantinio aptarnavimo centras, kuris neatlieka garantinio aptarnavimo (šiuo atveju prekės pakeitimo) paslaugų? Ir kas būtų buvę, jei tą prakeiktą arbatinuką būčiau pirkęs kokiam TopoCentre, kuris neužsilenkė? Dainius P.S. suprantu, kad groupsas ne tas, ir kad BMS čia ne visai prie ko, bet televizorius ir BMSe pardavinėjo, turbūt ne vienas jų sugedo, o panaši situacija gali būti ir su bet kuriuo HDD, CPU, MB, spausdintuvu pirktu BMSe ar Fortake ar nelaimingo ir pamesto "69" gerbėjo kontoroje.