Tema: Re: Dar dėl BMS garantinio...
Autorius: Dainius
Data: 2010-04-12 13:29:52
> jo, bet jei normalus arbatinukas, tai truputį kainuoja, bent jau man jokio 
> noro pirkinėt dažniau nei reikia
Nėra jau nepakeliamai brangus, ne i7 gi koks :) Aišku, kad arbatinuką teks 
pirktis kitą. Tačiau dar yra ir principo reikalas. Mano supratimu, jei yra 
tarptautinė gamintojo garantija, tai pardavėjas garantijos nesuteikia, o tik 
administruoja tą garantijos suteikimą, t.y. į garantinį lapelį perrašo 
gamintojo suteiktos garantijos duomenis, bet garantijos teikėjas vis dar 
tebėra gamintojas. Pardavėjas prieš pirkėją apsiima tik užsiimti tos 
garantijos administravimu ir logistika, bet gali tai outsourcinti ir kokiam 
ServiceNet. Pardavėjo bankroto atveju dabar gaunasi, kad gamintojo garantija 
tebegalioja, tik nebėra kam jos administruoti, t.y. paimti prekę 
(diagnozuoja), persiųsti gamintojui, priimti naują iš gamintojo gautą prekę, 
atiduoti pirkėjui.
Man čia kur galai nesueina, tai ServiceNet vaidmuo. Tarkim būčiau pirkęs 
televizorių Lenkijoje, 2008 pabaigoje "prie gero kurso" ir jis būtų sugedęs. 
Nuvežčiau į ServiceNet, ten diagnozuotu, kad tikrai sugedo. Ir pasiųstų mane 
pas tą patį pardavėją į Lenkiją jo pasikeist? Ką, nėra Lietuvoje jokio 
atsakingo už tai GAMINTOJO atstovo, kuris pasirūpintu tokiais atvejais, kai 
prekė pirkta kitoje šalyje, kai pardavėjas bankrutavo ar nutraukė veiklą? 
Kam man kaip vartotojui, toks garantinio aptarnavimo centras, kuris 
neatlieka garantinio aptarnavimo (šiuo atveju prekės pakeitimo) paslaugų? Ir 
kas būtų buvę, jei tą prakeiktą arbatinuką būčiau pirkęs kokiam TopoCentre, 
kuris neužsilenkė?

Dainius
P.S. suprantu,  kad groupsas ne tas, ir kad BMS čia ne visai prie ko, bet 
televizorius ir BMSe pardavinėjo, turbūt ne vienas jų sugedo, o panaši 
situacija gali būti ir su bet kuriuo HDD, CPU, MB, spausdintuvu pirktu BMSe 
ar Fortake ar nelaimingo ir pamesto "69" gerbėjo kontoroje.