Tema: Re: Dar dėl BMS garantinio...
Autorius: Dainiushas
Data: 2010-04-12 11:35:55
ilgokai kažkaip jie pardavinėja tuos likučius....

"Hanis" <kestas.jonuska@splius.lt> wrote in message 
news:hpulmk$lf1$2@trimpas.omnitel.net...
> nezinau kaip is tikruju yra, taciau tiek bms tiek fortakas-tik prekiniai 
> zenklai, juos valdo kitos imones, pakol iomone neskolinga tiekejam, tol 
> teikia tiekejai garantini, kai iskils sunkumu su apmokejimu vel sviesis 
> ledas paprastam zmogui su isigyta preke gedimo atveju.Cia sklande legendos 
> kad tiekejai leido issiparduot bms sandeliuose esancias prekes ir taip 
> susimazint isiskolinimus, prekem lygtai mazesne garantija duodavo, na bet 
> cia tik legendos... nezinau kaip yra istikruju tiksliai.As asmeniskai 
> rinkciausi kita pardaveja naujom prekem:)
>
> "Dainius" <dainys.nospam@takas.lt> wrote in message 
> news:hpul2i$k98$1@trimpas.omnitel.net...
>> Sveiki,
>>
>> Nors prekė ir ne kompiuterinė, bet pirkta BMSe, tai spėju ir kitiems gali 
>> būti panaši situacija.
>> Taigi, istorija tokia: pernai pavasarį pirktas Philips arbatinukas, po to 
>> užsilenkė BMS, o po to ir arbatinukas. Bet BMS dabar vėl kaip ir veikia, 
>> ir dėl Philips garantijos nukreipinėja pas Service-Net. Ten ir nuvykstu. 
>> Ir sužinau, kad viso labo jie tegali išrašyti deektinį aktą, kad prekė 
>> tikrai sugedusi ir netaisoma, o dėl keitimo ar pinigų grąžinimo turiu 
>> kreiptis į pardavėją. Kadangi BMS vėl kaip ir veikia - taip ir padarau. 
>> Iš spaudos anksčiau buvau supratęs, kad bankroto nebuvo, buvo tik 
>> sustabdyta veikla, kuri vėl atnaujinta. Deja, BMS sužinau, kad įmonė vis 
>> tik bankrutavusi, o parduotuvės veikia tik tam, kad sumažintų nuostolius 
>> išparduodama turtą. Apie pinigų gražinimą ar prekės keitimą net neina 
>> kalba, tiesiog esu pastatomas į iiiiiiiilgą kreditorių eilę (po 
>> valstybės, darbuotojų, bankų, etc.). Realiai šansai beveik nuliniai po 
>> bankroto procedūros ir poros metų teismų atgauti tą niekingai mažą sumą. 
>> Ir va čia kyla man du klausimai:
>> a) o taip kaip tuomet su gamintojo pasauline/tarptautine garantija, jei 
>> užsilenkus pardavėjui iš serviso centro esi nukreipiamas pas tą 
>> užsilenkusį pardavėją? Nejau Philips (arba kiti gamintojai) nė kiek 
>> neatsakingi?
>> b) o taip kaip tada su garantija tų prekių, kurias dabar įsigyjate BMS 
>> Megapolyje? Tiesa, ten jau kitas UAB nurodytas garantiniame pase.
>> Gal kas susidūrėte ir detaliau nagrinėjotės situaciją?
>>
>> Dainius
>>
>>
>
>