ilgokai kažkaip jie pardavinėja tuos likučius.... "Hanis" <kestas.jonuska@splius.lt> wrote in message news:hpulmk$lf1$2@trimpas.omnitel.net... > nezinau kaip is tikruju yra, taciau tiek bms tiek fortakas-tik prekiniai > zenklai, juos valdo kitos imones, pakol iomone neskolinga tiekejam, tol > teikia tiekejai garantini, kai iskils sunkumu su apmokejimu vel sviesis > ledas paprastam zmogui su isigyta preke gedimo atveju.Cia sklande legendos > kad tiekejai leido issiparduot bms sandeliuose esancias prekes ir taip > susimazint isiskolinimus, prekem lygtai mazesne garantija duodavo, na bet > cia tik legendos... nezinau kaip yra istikruju tiksliai.As asmeniskai > rinkciausi kita pardaveja naujom prekem:) > > "Dainius" <dainys.nospam@takas.lt> wrote in message > news:hpul2i$k98$1@trimpas.omnitel.net... >> Sveiki, >> >> Nors prekė ir ne kompiuterinė, bet pirkta BMSe, tai spėju ir kitiems gali >> būti panaši situacija. >> Taigi, istorija tokia: pernai pavasarį pirktas Philips arbatinukas, po to >> užsilenkė BMS, o po to ir arbatinukas. Bet BMS dabar vėl kaip ir veikia, >> ir dėl Philips garantijos nukreipinėja pas Service-Net. Ten ir nuvykstu. >> Ir sužinau, kad viso labo jie tegali išrašyti deektinį aktą, kad prekė >> tikrai sugedusi ir netaisoma, o dėl keitimo ar pinigų grąžinimo turiu >> kreiptis į pardavėją. Kadangi BMS vėl kaip ir veikia - taip ir padarau. >> Iš spaudos anksčiau buvau supratęs, kad bankroto nebuvo, buvo tik >> sustabdyta veikla, kuri vėl atnaujinta. Deja, BMS sužinau, kad įmonė vis >> tik bankrutavusi, o parduotuvės veikia tik tam, kad sumažintų nuostolius >> išparduodama turtą. Apie pinigų gražinimą ar prekės keitimą net neina >> kalba, tiesiog esu pastatomas į iiiiiiiilgą kreditorių eilę (po >> valstybės, darbuotojų, bankų, etc.). Realiai šansai beveik nuliniai po >> bankroto procedūros ir poros metų teismų atgauti tą niekingai mažą sumą. >> Ir va čia kyla man du klausimai: >> a) o taip kaip tuomet su gamintojo pasauline/tarptautine garantija, jei >> užsilenkus pardavėjui iš serviso centro esi nukreipiamas pas tą >> užsilenkusį pardavėją? Nejau Philips (arba kiti gamintojai) nė kiek >> neatsakingi? >> b) o taip kaip tada su garantija tų prekių, kurias dabar įsigyjate BMS >> Megapolyje? Tiesa, ten jau kitas UAB nurodytas garantiniame pase. >> Gal kas susidūrėte ir detaliau nagrinėjotės situaciją? >> >> Dainius >> >> > >