na matai fraze "per protinga termina". ir yra silpna vieta, kas vienam protingas termionas kitam jau ne, galima sakyt cia neapibrezta, o ir remontuojamu daliu mazai tera, jos dazniausiai keiciamos:) remontuoja ten, nb, monitorius, printerius, o visa kita keicia, tad tame dideliu bedu nera:) pinigus irgi galima pasigrazint istatymiskai irodzius, kad preke brokuota ar panasiai, o siaip praktiskai tai ilga procedura arba reikia nemazo naglumo ir istatymu ismanymu, nes nelabai kas nori grazinet pinigus:D Nemanau kad daug kam patinktu is pardaveju, sakykim zmogus pasinaudoja kompu 1m, o garantija 2-3m, atsirado harde badu, lagina atnesa meta ant stalo-grazinkit babkes:D "Edvinas" <edvinas@namie.au> wrote in message news:hq3dk0$s7e$1@trimpas.omnitel.net... > 2010-04-13 22:00, Expert rase: >> Sveiki nuveziau kompiuteri i garantini , 3savaite jau ten guli , o >> skambinau >> tai sake dar net detales negavo tai ar negali buti kad jie tiesiog tempa >> laika ? ir ar yra koks istatymas del to per kiek laiko turi sutaisyti. >> Dekui uz atsakymus > > Istatymas sako, kad "per protinga termina". Taip pat istatymas sako, kad > garantija privalo buti pratesta tiek, kiek daiktas buvo remontuojamas. Ir > dar istatymas sako, kad nebutina remontuoti garantines prekes ? galima > iskart keisti arba reikalauti sumoketu pinigu. > > -- > Edvinas