Normaliai, bet isivaizduok, kad kas kilometrą reikia sustoti ir išjungti variklį (toks "darbo" režimas...) "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message news:hq6fjq$5l1$1@trimpas.omnitel.net... >o generatorius normaliai krauna? > > "rotada" <sigitas@rotada.lt> wrote in message > news:hq69bs$ruj$1@trimpas.omnitel.net... >> Ar Lietuvoje dar negamina tų elementų (kitaip - saulės elementai) ? Gal >> čia Lietuvoj bus pigiau negu atsisiųsti iš DX? >> Galvoju, kad mano "Mondeo" reikėtų tokio dalyko, nes: >> 1. Garaže nėra elektros, kad dakraudinėti akumą. >> 2. Sunkus akumo darbo režimas - kasdien nuvažiuojama mieste apie 20km su >> ~20 sustojimų su palaukimu (kiekvieną kartą tenka išjungti variklį), o >> prioe darbo visą dieną mašina stovi po saulėtu dangum (rašoma, kad >> elementui nebūtina tiesioginė Saulės šviesa - gali būti ir debesuota, >> tuomet galingumas bus mažesnis). >> 3. Manau, kad per tą 20 km tikrai neatsistato tas energijos kiekis, kuris >> buvo sunaudotas 20 kartų užvesti variklį. >> >> Manau, jog tą problemą padėtų išspręsti saulės elementas. Kokį rinktis, >> kokie patarimai tuo klausimu? >> Skirčiau 50-100 žaliųjų. >> DX yra už 35 $ ir dydis kaip 1/3 A4 formato, bet manau per silpnas >> (85mA) - be apkrovimo rodo net 21V. >> Gal užtektų kokių 5W ir A4 formato dydžio? Kaina apie 70ž. >> Kokių turite geresnių, įdomesnių pasiūlymų, patarimų? Gal kas tuom >> domėjotės ir žinote konkretesnį modelį ar nors WWW? >> PS. Tokiems galingumams manau, kad netikslinga dar pirkti už 75$ >> reguliatorių, kuris apriboja srovę iki 7A ir nutraukia krovimą, kai >> pasiekiama 14,2V. Ar teisinga mano nuomonė? >> >> Sigitas >> >>