Tema: Re: Fotovoltinis (Vikipedija) elementas
Autorius: Sigitas
Data: 2010-04-15 19:50:51
Atsiprašau, gal ne viską aprašiau, bet...
Tas važinėjimas po miestą su sustojimais - apie 3 kartus savaitėje, o mašina 
prie mano darbo saulėje (tiksliau - ne po stogu) stovi 5d. per savaitę nuo 8 
iki 17val.
Manau, kad tas vakarinis važinėjimas kompensuotųsi dakrovimu (nors ir maža 
srove) stovint mašinai prie darbo per sav. apie 40 val.
Sulfatizacijos problemą žadu spręsti įdėdamas desulfatorių (apie 36 žalius).
Mano mašinoje ("Mondeo" hadzhbek) ant užpakalinio dangčio tilptų kokios 3 
sekcijos A4 formato saulės elementų.
Tai klausimas, ar dakrovimui būtina kuo didesnė srovė, gal užtektų 5W 
sekcijos?
PS. atsakant "M" - yra elementai, kurie duoda apie 3A srovės (tik gabaritai 
ir kaina netenkina). Dar, sterteris bružina amperus po 2-3sek(mano mašinai), 
o miliamperais(šimtais) krautųsi į parą po 8 val.
dar PS. interneto informacija - desulfatorius prailgina kiekvieno akumo 
amžių 2-3 kartus...!!!





"M" <min202020@gmail.com> parašė naujienų news:4BC72FE9.4050008@gmail.com...
> Šiaip aš čia matau ryškų galių neatitikimą. Mašinos akumuliatorius, kol 
> starteris brūžinasi, elektrą praranda amperais, o fotoelementas - 
> miliamperais. Kad pasijustų kažkokia nauda, fotoelemento plotas turės būti 
> didesnis už garažo stogo plotą.
>
> Manau priekabiai peržiūrėk mašinos elektrą, ir vežiokis pvz va tokį
> http://www.autoservisuiranga.lt/content/view/1151/329/
> Tik aišku bent jau kas mėnesį parsinešk namo įkrauti, o tai pamatysi kad 
> išsikrovęs tik tada, kai pabandysi pasinaudoti :)
>
> Aišku, mažiausiai rūpesčių yra vežiotis antrą pilnai pakrautą 
> akumuliatorių.
>
>
>
>
> rotada rašė:
>> Ar Lietuvoje dar negamina tų elementų (kitaip - saulės elementai) ? Gal 
>> čia Lietuvoj bus pigiau negu atsisiųsti iš DX?
>> Galvoju, kad mano "Mondeo" reikėtų tokio dalyko, nes:
>> 1. Garaže nėra elektros, kad dakraudinėti akumą.
>> 2. Sunkus akumo darbo režimas - kasdien nuvažiuojama mieste apie 20km su 
>> ~20 sustojimų su palaukimu (kiekvieną kartą tenka išjungti variklį), o 
>> prioe darbo visą dieną mašina stovi po saulėtu dangum (rašoma, kad 
>> elementui nebūtina tiesioginė Saulės šviesa - gali būti ir debesuota, 
>> tuomet galingumas bus mažesnis).
>> 3. Manau, kad per tą 20 km tikrai neatsistato tas energijos kiekis, kuris 
>> buvo sunaudotas 20 kartų užvesti variklį.
>>
>> Manau, jog tą problemą padėtų išspręsti saulės elementas. Kokį rinktis, 
>> kokie patarimai tuo klausimu?
>> Skirčiau 50-100 žaliųjų.
>> DX yra už 35 $ ir dydis kaip 1/3 A4 formato, bet manau per silpnas 
>> (85mA) - be apkrovimo rodo net 21V.
>> Gal užtektų kokių 5W ir A4 formato dydžio? Kaina apie 70ž.
>> Kokių turite geresnių, įdomesnių pasiūlymų, patarimų? Gal kas tuom 
>> domėjotės ir žinote konkretesnį modelį ar nors WWW?
>> PS. Tokiems galingumams manau, kad netikslinga dar pirkti už 75$ 
>> reguliatorių, kuris apriboja srovę iki 7A ir nutraukia krovimą, kai 
>> pasiekiama 14,2V. Ar teisinga mano nuomonė?
>>
>> Sigitas
>>