neseniai čia postinau Lenovo atstovo atsakymą į tokį patį mano klausimą. Čia reikėtų atskirti pardavėjo pareigas ir vartotojo teises. Lietuvos įstatymuose nėra numatyta pareiga pardavėjui nustatyti garantijos terminą parduodamos prekėms. (pagal Civilinio kodekso 6.335 straipsnį, sutartis gali numatyti, kad pardavėjo suteikiama daiktų kokybės garantija galioja tam tikrą laiką) Todėl suteikiama vienerių metų garantija neprieštarauja įstatymams. Taipogi įstatymai numato, kad vartotojas turi teisę pareikšti reikalavimus dėl nekokybiškos prekės per protingą terminą, bet ne vėliau kaip per dvejus metus nuo daikto perdavimo dienos. Tuomet kai nustatytas trumpesnis nei dveji metai daikto kokybės garantijos terminas ir daikto trūkumai nustatyti pasibaigus šiam terminui, tačiau nepraėjus daugiau kaip dvejiems metams nuo daikto perdavimo dienos, pardavėjas atsako už daikto trūkumus, jeigu pirkėjas įrodo, kad trūkumas atsirado iki daikto perdavimo arba dėl iki daikto perdavimo atsiradusių priežasčių, už kurias atsako pardavėjas. Todėl teigčiau, kad Skytech pardavinėdamas kompiuterius su vienerių metų garantija, nenusižengia LR įstatymams. On Fri, 23 Jan 2015 14:19:19 +0200, Vytook's <vytookas gmail.com> wrote: > nesupratau, jei po1,5 metų sugenda ir skaitechas tave siunčia, tolimesni > žingsniai...? > > "Dainiushas" <skirdain@soften.ktu.lt> wrote in message > news:m9td0v$ujp$2@trimpas.omnitel.net... >> fiziakui bus 2m. įmonei metai > >>> Kas daroma, kai terminas būna trumpesnis, nei pagal ES įstatymus - min. >>> 2 metai? >>