Apie Skytecha ir jo politika nieko nezinau. Oficiali informacija is ThinkPad'us importuojancio didmenininko: "....fizinių asmenų įsigytiems Lenovo staliniams bei nešiojamiems kompiuteriams, turintiems standartinę vienerių metų garantiją, pagal Europos Sąjungos teisės aktus, taikoma dvejų metų garantija, suteikiama autorizuotų gamintojo serviso centrų. Kad Jūs išvengtumėte nesusipratimų, Jūsų klientas - nepatogumų ir serviso centras galėtų greitai bei kokybiškai vykdyti gamintojo garantinius įsipareigojimus, pasirūpinkite, kad klientas kartu su kompiuteriu iš Jūsų salono išsineštų fizinio asmens vardu išrašytą PVM sąskaitą faktūrą su šiais būtinais duomenimis: kasos aparato kvitu, patvirtinančiu įsigijimo datą įsigyto kompiuterio MTM (Machine Type and Model - XXXX-XXX) įsigyto kompiuterio serijiniu numeriu " Ta tvarka pas Lenovo galioja nuo 2008 metu antros puses - as su fiziniais asmenim paskutinius kelis metus beveik nedirbu, tai praktiskai nebandziau, taciau apie jokius tvarkos pasikeitimus girdejes nesu. Taigi, jei turi kad ir is to paties Skytech pirkta aparata su saskaita israsyta fiziniam asmeniui, gali kreiptis tiesiai i autorizuota servisa. Bet kokiu atveju cia tik informacija, nei primygtinai pirkt ThinkPad'us, nei is kazkokio konkretaus pardavejo nesiulau :-) -- Caponi http://caponi.skelbimai.lt/ "azartas" <azartas@gmail.com> wrote in message news:op.xszbd5nqa9rtzn@vm1... nu jo, tikrai jau be problemų - žiūriu Skyteche praktiškai visi thinkpadai su 12 mėnesių garantija :) Nori daugiau - pirk atskirai. On Sat, 24 Jan 2015 14:06:32 +0200, Caponi <caponi@caponi.lt> wrote: > As kitaip perfrazuociau - nereikia pardavinet shudo :-) - kaip minejau, su ThinkPad'ais, jei jau > apie Lenovo sneket, jokiu problemu del 2 metu garantijos fiziniams asmenims nera.