Is pricipo butu viskas gerai. Bet su(si)mokejus kazkiek pinigu garantija stebuklingai patampa 2m ar net 3m "Caponi" <caponi@caponi.lt> parašė naujienų pranešime:ma01rj$ut8$1@trimpas.omnitel.net... > As kitaip perfrazuociau - nereikia pardavinet shudo :-) - kaip minejau, su > ThinkPad'ais, jei jau apie Lenovo sneket, jokiu problemu del 2 metu > garantijos fiziniams asmenims nera. > > -- > Caponi > http://caponi.skelbimai.lt/ > > > "LY3BHY" <Gaudentas.trinti@trinti.moletai.org> wrote in message > news:m9vdts$occ$1@trimpas.omnitel.net... >>i si klausima distributoriai atsake taip: >> " tai nepardavinekit fiziniams..." >> >> "Caponi" <caponi@caponi.lt> parašė naujienų >> pranešime:m9udt1$fr2$1@trimpas.omnitel.net... >>> Tikrai taip, tik pagal bendra praktika fiziniam asmeniui dazniausiai >>> visi be jokiu atsikalbinejimu duoda 2 metu garantija, nes kilus >>> nesutarimams, i pirkejo puse stoja VTAT. O vat pirkejo - juridinio >>> asmens atveju visi tie irodinejimai ir gincai gula grynai ant pirkejo >>> peciu ir daugeliu atveju procesas net neprasideda, nes paprasciausiai >>> neverta gaisti laiko ir kisti pinigu, joulab, kad rezultatas nera >>> visiskai aiskus (reikia irodyt, kad defektas atsirado butent del >>> gamybinio broko). >>> Kas link Lenovo, tai fiziniam asmeniui bent ThinkPad serijai visada >>> fiziniam asmeniui buvo deklaruojama 2 metu garantija, o visokios >>> pigienos pas juos eina visiskai atskiru keliu, net serviso centrai >>> skiriasi. >>> >>> >>> -- >>> Caponi >>> http://caponi.skelbimai.lt/ >>> >>> >>> "azartas" <azartas@gmail.com> wrote in message >>> news:op.xsxdt11qa9rtzn@vm1... >>> neseniai čia postinau Lenovo atstovo atsakymą į tokį patį mano klausimą. >>> >>> Čia reikėtų atskirti pardavėjo pareigas ir vartotojo teises. >>> Lietuvos įstatymuose nėra numatyta pareiga pardavėjui nustatyti >>> garantijos terminą parduodamos prekėms. (pagal Civilinio kodekso 6.335 >>> straipsnį, sutartis gali numatyti, kad pardavėjo suteikiama daiktų >>> kokybės >>> garantija galioja tam tikrą laiką) >>> Todėl suteikiama vienerių metų garantija neprieštarauja įstatymams. >>> Taipogi įstatymai numato, kad vartotojas turi teisę pareikšti >>> reikalavimus dėl nekokybiškos prekės per protingą terminą, bet ne vėliau >>> kaip per dvejus metus nuo daikto perdavimo dienos. >>> Tuomet kai nustatytas trumpesnis nei dveji metai daikto kokybės >>> garantijos >>> terminas ir daikto trūkumai nustatyti pasibaigus šiam terminui, tačiau >>> nepraėjus daugiau kaip dvejiems metams nuo daikto perdavimo dienos, >>> pardavėjas atsako už daikto trūkumus, jeigu pirkėjas įrodo, kad trūkumas >>> atsirado iki daikto perdavimo arba dėl iki daikto perdavimo atsiradusių >>> priežasčių, už kurias atsako pardavėjas. >>> Todėl teigčiau, kad Skytech pardavinėdamas kompiuterius su vienerių metų >>> garantija, nenusižengia LR įstatymams. >>> >>> On Fri, 23 Jan 2015 14:19:19 +0200, Vytook's <vytookas gmail.com> >>> wrote: >>> >>>> nesupratau, jei po1,5 metų sugenda ir skaitechas tave siunčia, >>>> tolimesni žingsniai...? >>>> >>>> "Dainiushas" <skirdain@soften.ktu.lt> wrote in message >>>> news:m9td0v$ujp$2@trimpas.omnitel.net... >>>>> fiziakui bus 2m. įmonei metai >>>> >>>>>> Kas daroma, kai terminas būna trumpesnis, nei pagal ES įstatymus - >>>>>> min. >>>>>> 2 metai? >>>>> >>> >> >> >