A nu va, kažkaip panašiai :D > neseniai čia postinau Lenovo atstovo atsakymą į tokį patį mano klausimą. > > Čia reikėtų atskirti pardavėjo pareigas ir vartotojo teises. > Lietuvos įstatymuose nėra numatyta pareiga pardavėjui nustatyti garantijos > terminą parduodamos prekėms. (pagal Civilinio kodekso 6.335 straipsnį, > sutartis gali numatyti, kad pardavėjo suteikiama daiktų kokybės garantija > galioja tam tikrą laiką) > Todėl suteikiama vienerių metų garantija neprieštarauja įstatymams. > Taipogi įstatymai numato, kad vartotojas turi teisę pareikšti reikalavimus > dėl nekokybiškos prekės per protingą terminą, bet ne vėliau kaip per dvejus > metus nuo daikto perdavimo dienos. > Tuomet kai nustatytas trumpesnis nei dveji metai daikto kokybės garantijos > terminas ir daikto trūkumai nustatyti pasibaigus šiam terminui, tačiau > nepraėjus daugiau kaip dvejiems metams nuo daikto perdavimo dienos, > pardavėjas atsako už daikto trūkumus, jeigu pirkėjas įrodo, kad trūkumas > atsirado iki daikto perdavimo arba dėl iki daikto perdavimo atsiradusių > priežasčių, už kurias atsako pardavėjas. > Todėl teigčiau, kad Skytech pardavinėdamas kompiuterius su vienerių metų > garantija, nenusižengia LR įstatymams. > > On Fri, 23 Jan 2015 14:19:19 +0200, Vytook's <vytookas gmail.com> wrote: > >> nesupratau, jei po1,5 metų sugenda ir skaitechas tave siunčia, tolimesni >> žingsniai...? >> >> "Dainiushas" <skirdain@soften.ktu.lt> wrote in message >> news:m9td0v$ujp$2@trimpas.omnitel.net... >>> fiziakui bus 2m. įmonei metai >> >>>> Kas daroma, kai terminas būna trumpesnis, nei pagal ES įstatymus - min. >>>> 2 metai?