Nepainiok - atvažiuot žadėjo, kaip supratau, autorizuoto HP serviso atstovai, jie jokiais terminais ir jokiom sutartim prieš pirkėją įsipareigoję nėra, taip kad teismą tikrai laimėtų. Kaip jau sakiau, atsakingas prieš pirkėją yra tik pardavėjas, tačiau pardavėjas dažniausiai (o šiuo atveju garantuotai) prie sugedusio daikto nagų net nekiša, o tik atlieka tarpininko vaidmenį nuvežant į serviso centrą. Taigi šiuo atveju tikėtina įvykių grandinėlė - 70005 neša kompą į Skytech'ą, tie siunčia jį į kokį ServiceNet'ą, sumokam jiem už remontą ir su šypsena už ačiū grąžina kompą klientui. -- Caponi http://caponi.skelbimai.lt/ "news reader" <news@omnitel.net> wrote in message news:o4jtrh$o8i$1@trimpas.omnitel.net... > On 04/01/17 21:53, 70005 wrote: >> "Caponi" <caponi@caponi.lt> wrote in message >> news:o4jf2j$jc8$1@trimpas.omnitel.net... >>> Taip kad belieka palinkėt sėkmės kovoj prieš lietuviškos mažmenos >>> gigantą :-) >> >> Supratau:) >> Na, kaip sakiau, daug priklauso ir nuo sumos, kurios užsiprašys HP už >> sutvarkymą. Jeigu žmoniška, gal paprasčiau bus sumokėt nei kariaut. > > Tai tegul atvaziuoja ir sutvarko kaip siule, o del apmokejimo tegu jie > tave paduoda i teisma jeigu nori. >