Tema: Re: HP ProBook - „sutrumpinta“ garantija
Autorius: 70005
Data: 2017-01-06 22:37:37
"android" <vnature@vnature.vnature> wrote in message 
news:o4nu5t$bcm$1@trimpas.omnitel.net...
> O tu darai daug nereikalingu beprasmiu zingsniu, kuriuose pats uzklipsti.
>
> Pirkejo ir pardavejo santykius apibrezia Mazmenines prekybos taisykles ir 
> Civilinis kodeksas.

Tu, žinoma, 100 proc. teisus. Būdamas Lietuvoje lygiai taip ir padaryčiau. 
Vienok iš užsienio kariaut su lietuviškais vertelgom sudėtingiau (kaip tik 
kitą savaitę būsiu sostinėj 2 dienas - tai reiktų nueit su kompu, jie, 
žinoma, norės pasiimti patikrinimui, ar tikrai neveikia, po kokios savaitės 
duos atsakymą, kuris dar gali būti, kad viskas veikia gerai, tada reiks duot 
pretenziją, susirašinėt su jais ir vartotojais ir t.t., o manęs jau seniai 
ten nebus, o kitų vaikyti dėl to nelabai noriu), o ir  motyvacijos nedaug, 
nes visas kompas nekainavo 400 e, o gedimas toks smulkiai erzinantis, bet ne 
kapitalinis. Principo reikalas labiau. Jei jau kariaut, tai vertėtų kariaut 
tik dėl pinigų susigrąžinimo, kad nusipirkčiau kitą modelį, o palikti 
remontui net be ginčų būtų nepatogu dėl minėtos aplinkybės, kad reiktų būti 
be kompo, kol vėl būsiu Vln arba kas nors atveš, kažkiek savaičių ar net 
mėnesių.

Todėl ir pasukau vietos HP, kad tikėjausi konstruktyvesnio požiūrio.