"android" <vnature@vnature.vnature> wrote in message news:o4nu5t$bcm$1@trimpas.omnitel.net... > O tu darai daug nereikalingu beprasmiu zingsniu, kuriuose pats uzklipsti. > > Pirkejo ir pardavejo santykius apibrezia Mazmenines prekybos taisykles ir > Civilinis kodeksas. Tu, žinoma, 100 proc. teisus. Būdamas Lietuvoje lygiai taip ir padaryčiau. Vienok iš užsienio kariaut su lietuviškais vertelgom sudėtingiau (kaip tik kitą savaitę būsiu sostinėj 2 dienas - tai reiktų nueit su kompu, jie, žinoma, norės pasiimti patikrinimui, ar tikrai neveikia, po kokios savaitės duos atsakymą, kuris dar gali būti, kad viskas veikia gerai, tada reiks duot pretenziją, susirašinėt su jais ir vartotojais ir t.t., o manęs jau seniai ten nebus, o kitų vaikyti dėl to nelabai noriu), o ir motyvacijos nedaug, nes visas kompas nekainavo 400 e, o gedimas toks smulkiai erzinantis, bet ne kapitalinis. Principo reikalas labiau. Jei jau kariaut, tai vertėtų kariaut tik dėl pinigų susigrąžinimo, kad nusipirkčiau kitą modelį, o palikti remontui net be ginčų būtų nepatogu dėl minėtos aplinkybės, kad reiktų būti be kompo, kol vėl būsiu Vln arba kas nors atveš, kažkiek savaičių ar net mėnesių. Todėl ir pasukau vietos HP, kad tikėjausi konstruktyvesnio požiūrio.