Panašiai, VVTAT gina tik fizinius asmenis, plius jei įvyksta gedimas antrais "negarantiniais" metais, tai tada juridinio asmens atveju būtent pirkėjo iniciatyva ir pareiga bus įrodinėt, kad gedimas įvyko dėl gamyklinio broko, t.y. pisnios dx, laiko dx ir dar visa tai ir kažkokius finansinius nuostolius reikštų (teismai, advokatai, ekspertai, etc.) - dėl keliasdešimt ar net kelių šimtų Eur tokio proceso užkurdinėt neverta. Fizinio gi asmens atveju tokioj situacijoj pradinė pozicija - pirkėjas teisus, t.y. jam turi būti atliekamas garantinis remontas 2 metus, nebent pardavėjas įrodys, kodėl taip neturi būti (nu ten tipo eksploatacijos sąlygų pažeidimai ir pan.) - todėl pardavėjas, taupydamas savo laiką, babkes ir reputaciją dažniausiai pasirinks remontą savo sąskaita, jei pirkėjas jį pirmą kartą pasiuntus nx nueina pas VVTAT :-) Vat toks ir skirtumas... -- Caponi http://caponi.skelbimai.lt/ "Glebas" <uramun@gmail.com> wrote in message news:o4nce0$127$1@trimpas.omnitel.net... > Iš sakinio "garantija fiziniams asmenims Lietuvoje 2 metai" reiktų > išbraukti "fiziniams asmenims"... > Na nėra išskirtų laikotarpių fiziniams ir juridiniams, arba kažką labai > praleidau. > Kiek žinau skirtumas tik tas, kad juridinių asmenų teisių negina VVTAT... > > > 01/04/2017 07:34 PM, etikmat rašė: >> >> garantija fiziniams asmenims lietuvoje 2 metai. su pirkimo dokumentu >> kreipiesi i vartotoju teises, be problemu sutaisys arba grazins pinigus. >>