Tema: Re: hibridinis psu.
Autorius: [mikro]
Data: 2017-01-12 19:42:27
pajamau corsairo rmx visgi. bo salyga man yra pirkti is skytecho, tai rmi su
salyga, kad nx nereikia tam kompui, visokiu corsairo link ten tikrai nieks
nenaudos, tai per akis bus rmx.

kai netingesiu sumest viska I deze, bus matyt kaip ten jis tyliai gyvena:)

p.s. I tapacia hw tema, kokios hw specu nuomones/mintys apie artejanti amd
ryzen'a? uzsidege cia man namuose upgraida pasidaryt, juo lab turima yra kur
isparceliuot, tai kazkaip ne kiek reikia, bet siaip. is meiles menui:)
tai vat ir misliju, laukt cia man, ar vel eilini karta amd bus kaip su
visais buldozeriais pfff, ar gal si karta "issaus" galu gale:)
cia visokie nutekejimai, tai skaidres tai dar kas, lyg optimistiskai
atrodo:)

On 2017-01-12 01:42, accu wrote:

> O jeigu banaliai kokį be quiet! Pure Power L9 300W (BN260) prikabint?
> dB(A) at 20% load 10.6
> dB(A) at 50% load 10.8
> dB(A) at 100% load 13.2

Triukšmas minimalus, gal net negirdėsi, bet dulkes siurbs.