Tema: Re: hibridinis psu.
Autorius: [mikro]
Data: 2017-01-13 10:48:37
butent. uz tuos pinigus 212 evo isejo:)
o tas maitiakas ten tikrai 99% laiko suktis neplanuoja:) o ant psichologijos
man dzin - ne 100 metu perkamas tas kompas, tai ir to kas ten yra uzteks, o
kazkaip pastaruoju metu kad ir kokie maitiakai, tie ausintuvai laiko
juose...

"MRT"  wrote in message news:o59umk$jl5$1@trimpas.omnitel.net...

> Kai nesisuka rimtesnis aušintuvas psichologiškai yra ženkliai maloniau,
> nei kai nesisuka lievesnis aušintuvas :) Tsakant, psichologijos pagrindai,
> pirmas tomas ;)

Panasiau i marketingo ivada ;) .. psichologiskai - reikia nereikia, noriu
geresnio.
Tik malonumas vertas RM550x 105 Eur vs RM650i 140 Eur = skirtumas ~35Eur.