Tema: Re: hibridinis psu.
Autorius: [mikro]
Data: 2017-01-13 10:55:42
nu tai kad kaip taisykle, tais laikais, kada amdas gyvavo normaliai, I
buildus kraudavo visoki shrota, ko su inteliu mazai pasitaikydavo. tai ir
stipdavo visokios dfi, biostar ir etc. pvz visokiu abit/asus nu tikrai
nepasakyciau kad maciau stipusiu...
o intelis uzpiso elementariai su savo besikeicianciom kartom, o tolko is to
jokio. kiek nuo 3 iki 7 paspratejo cpu lyginant mhz/mhz? apsoliutus juokas:)
tai kai konkurencijos nera, tai ir joja ant vieno asilo kuris tempia pinigu
maisus, o kartos keiciasi - prieaugiai minimalus. tai gal amd supurtys
tikekimes sita cpu rinka, nes stagnacija juodai isivyravo. vien naudinga
butu cpu atpigimas, nes jei taip palyginsim kartomis nuo i5 750 - 2500 -
3570 - 4670 (4690) - 6600 - 7600. tai kas met cpu tik brango ir dabar vos ne
jau 2x:)
turiu skytecho faktura, 2500 kainavo visus 625lt:) dabar 7600 - 249eu.

"Caponi"  wrote in message news:o58pkk$8c6$1@trimpas.omnitel.net...

Nu mano, kaip ir MRT, žinios ir noras jas atnaujint apie AMD pasibaigė gana
seniai, tačiau kas link MB patikimumo, tai irgi buvo pastebėta tokia įdomi
tendencija - nepriklausomai nuo gamintojo, nuo MB brangumo ir navarotų
skaičiaus AMD'ams skirtos MB gesdavo žymiai dažniau - skaičiais statistikos
neturiu, bet bet broko kiekis skirdavosi kartais. Kas yra kiek keista, nes
realiai gi, tarkim, to paties gamintojo panašaus lygio motinose skirdavosi
iš esmės tik chipsetas... Bet fakto tai nekeičia, o eksperimentuot dabar
kažkodėl jokio noro nėra - Intelinės platformos visai džiugina, tai kol AMD
neparodys, kad jie yra labai stipriai geresni, tol aš net nemėginsiu į jų
pusę žiūrėt.

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/