Tema: Re: hibridinis psu.
Autorius: Caponi
Data: 2017-01-13 11:35:55
Buvo, buvo ir Asusų, ir Abitų ir visų kitų - nepriklausomai nuo kainos ir MB klasės AMD'inės platformos buvo akivaizdžiai mažiau patikimos - kaip sakiau, tikslių skaičių neturiu, bet pro mano rankas (ar akis) praėjo jų dešimtys tūkstančių visokių savo laiku, tai instinktyviai "statistikai" susidaryt duomenų pakako :-)

Konkurencija čia jau kitas klausimas, aš tik už, kad AMD sustiprėtų, bet ant savo ar savo klientų kailių su jais eksperimentuot tikrai neturiu noro :-)

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/