Tai vat čia ir yra teisingas situacijos sprendimas - padorus bendravimas su klientu, kuris žinoma išeina iš vieno iš svarbiausių dalykų verslo pasaulyje - prekės ženklo. Pas mus vartotojai kitaip nuraminami, duoda 5€ dovanų kuponą ir pasirašai, kad pretenzijų neturi.. Daugeliu atveju gaunasi į pliusą.. > Prie kasos viskas paaiškėjo ir jie norėjo "gražiuoju" man to aparato > neparduoti arba kad sumokėčiau 449 EUR. Be abejo, su manimi jie > ablomalis su tokiais norais, nes aš ne tik kad nuvedžiau nustebusį > prekybos centro administracijos atstovą prie lentynos su kaina, bet ir > jo akivaizdoje ją nufotkinau su mobilniku :) Tai dar jie ten truputį > tarpusavyje pakalbėjo, kažkur telefonu paskambino ir pardavė man tą > aparatą už 349 EUR :) Ir dar man išeinant padėkojo už tai, kad perku pas > juos :] > > > >