"cD-r0m" <adomas.trinti@gmail.com> wrote in message news:ojt9c7$b3m$1@trimpas.omnitel.net... > Tai vat čia ir yra teisingas situacijos sprendimas - padorus bendravimas > su klientu, kuris žinoma išeina iš vieno iš svarbiausių dalykų verslo > pasaulyje - prekės ženklo. > > Pas mus vartotojai kitaip nuraminami, duoda 5€ dovanų kuponą ir pasirašai, > kad pretenzijų neturi.. Daugeliu atveju gaunasi į pliusą.. as irgi uz tai, kad bisky per daug atsiputusius viarslinykus butu galima gerai uz kewsu pagauti, kad butu is serijos "nezinojimas neatleidzia nuo atsakomybes" :) cia gi ne kazkoks sudas kuris taip kas diena tiesiog ima ir ivyksta, jei neesi issiziojes (o jei esi issiziojes tai nedaryk verslo, sutaupysi laiko ir nervu, ir sau ir klientams). nes nu blyn, jei viska pasaulyje visi sprestu "atsiprasome, ivyko klaida" stiliumi, tai butinai privistu tu, kurie is to nauda darytu