Tema: Re: Ar dažnos Amazon kainų anomalijos?
Autorius: Juozas K.
Data: 2017-07-09 19:41:22
p.s.: savaime suprantama nuhakinimu atveju visai kita kalba


"Juozas K." <jkas@centras.xipl> wrote in message 
news:ojtm33$lhj$1@trimpas.omnitel.net...
>
> "cD-r0m" <adomas.trinti@gmail.com> wrote in message
> news:ojt9c7$b3m$1@trimpas.omnitel.net...
>> Tai vat čia ir yra teisingas situacijos sprendimas - padorus bendravimas 
>> su klientu, kuris žinoma išeina iš vieno iš svarbiausių dalykų verslo 
>> pasaulyje - prekės ženklo.
>>
>> Pas mus vartotojai kitaip nuraminami, duoda 5€ dovanų kuponą ir 
>> pasirašai, kad pretenzijų neturi.. Daugeliu atveju gaunasi į pliusą..
>
> as irgi uz tai, kad bisky per daug atsiputusius viarslinykus butu galima
> gerai uz kewsu pagauti, kad butu is serijos "nezinojimas neatleidzia nuo
> atsakomybes" :) cia gi ne kazkoks sudas kuris taip kas diena tiesiog ima 
> ir
> ivyksta, jei neesi issiziojes (o jei esi issiziojes tai nedaryk verslo, 
> sutaupysi laiko ir nervu, ir sau ir klientams). nes nu blyn, jei viska 
> pasaulyje visi sprestu "atsiprasome, ivyko klaida" stiliumi, tai butinai 
> privistu tu, kurie is to nauda darytu
>