pjezo wrote: > taciau, kaip bebutu, yra mazu maziausiai kiauliska rasineti viesai tokius laiskus pries tai net nepaskambinus ir nepasiaiskinus kame reikalas. > ir hdd.exe visiskai tesus- su tokiais klientais negalima tureti jokiu reikalu. Siaip tai teisingai, tik va man vienas dalykas uzkliuvo, ir cia ne vienos kontoros beda - piktybinis emailu ignoravimas. Taip, pasiskambini, suderini, viskas ok, bet jei rasai emaila, tai, kaip minejo atrodo, kad keliauja i siuksledeze. Tai jei viska reikia derinti tik telefonu, tai kam tada dar emaila skelbti, taip ir reikia rasyti - skambinkite ir viska derinkite zodziu. O dabar parasai emaila ir nieko, ir nezinai ar cia dar reikia laukti, ar suprasti, kad atsakymas neigiamas, ar aplamai jo niekas neskaite ir i siuksliadeze nukeliavo. Tai nors ir neteisinu kliento, bet toks elgesys ir is pardavejo puses tai mazu maziausiai klientu negerbimas.