Cube rašė: > pjezo wrote: >> taciau, kaip bebutu, yra mazu maziausiai kiauliska rasineti viesai >> tokius laiskus pries tai net nepaskambinus ir nepasiaiskinus kame >> reikalas. >> ir hdd.exe visiskai tesus- su tokiais klientais negalima tureti jokiu >> reikalu. > > Siaip tai teisingai, tik va man vienas dalykas uzkliuvo, ir cia ne > vienos kontoros beda - piktybinis emailu ignoravimas. Taip, > pasiskambini, suderini, viskas ok, bet jei rasai emaila, tai, kaip > minejo atrodo, kad keliauja i siuksledeze. Tai jei viska reikia derinti > tik telefonu, tai kam tada dar emaila skelbti, taip ir reikia rasyti - > skambinkite ir viska derinkite zodziu. O dabar parasai emaila ir nieko, > ir nezinai ar cia dar reikia laukti, ar suprasti, kad atsakymas > neigiamas, ar aplamai jo niekas neskaite ir i siuksliadeze nukeliavo. > Tai nors ir neteisinu kliento, bet toks elgesys ir is pardavejo puses > tai mazu maziausiai klientu negerbimas. Tiesa. Nemažai tokių kontorų, kur meilas tikrinamas karta per 3 dienas :-)