Teisingai. Kiek matau klientas neteisus, bet ir hdd.exe ne šventas, jei el. laiškus ignoruoja. Juk galima net ir atrašyti "Paskambink, pakalbėsim". "Cube" <kryziuotis@gmail.com> wrote in message news:h4m66p$ure$1@trimpas.omnitel.net... > Siaip tai teisingai, tik va man vienas dalykas uzkliuvo, ir cia ne > vienos kontoros beda - piktybinis emailu ignoravimas. Taip, > pasiskambini, suderini, viskas ok, bet jei rasai emaila, tai, kaip > minejo atrodo, kad keliauja i siuksledeze. Tai jei viska reikia derinti > tik telefonu, tai kam tada dar emaila skelbti, taip ir reikia rasyti - > skambinkite ir viska derinkite zodziu. O dabar parasai emaila ir nieko, > ir nezinai ar cia dar reikia laukti, ar suprasti, kad atsakymas > neigiamas, ar aplamai jo niekas neskaite ir i siuksliadeze nukeliavo. > Tai nors ir neteisinu kliento, bet toks elgesys ir is pardavejo puses > tai mazu maziausiai klientu negerbimas.