Tema: karas su BMS del pinigu uz routeri. 2 dalis.
Autorius: bill.tallman
Data: 2009-07-28 17:28:54
Žodžiu kaip rašiau turiu problemą su DLinko DIR-300 routeriu.
22d. nunešiau i bms'a, pasakiau kad netaisytu o gražintų pinigus.

Tai va, paskambino tipo yra atsakymas i mano prašymą/skundą.
nuvariau pasiimt, jų atsakymas:
1. pirminės apžiūros metu jokių sutrikimų neužfiksavome.
2. bms'as nėra dlinko įgaliotas servisas, taigi išsiuntė į dlinką.
3. kai tik gaus info iš dlinko, jie mane informuos.
4. esant tokioms aplinkybėms mano prašymo patenkinti negali.

Į klausimą "kaip tikrinot" atsake: tipo pajungėm visa ofisą per tavo
routeri, sukosi visą naktį ir viskas ok.
O tai sakau tik pajungėt ar bandėt ką nors per jį siųsti... atsakymas: "nu
čia pas mus daug kompų, visaip naudojom,
leidom pingus viskas eina."
O sakau per wlan'a bandet ? ...atsakymas "pas mus čia įvairių kompų yra ir
laptopų, visaip tikrinom...".

Žodžiu susidariau nuomonę kad nieko ten jie netikrino, o išsiunte i dlinką.

Taigi tuoj jau bus savaitė kaip bms nieko negali pasakyti apie mano routerį.
Iš dlinko irgi info neturi, nors "nusiuntėme skubos tvarka".

Pakalbėjęs su vartotojų teisių apsauga, parašiau prašymą kad duotu
pakaitinį, bent iki tol kol patys suvoks kad jis tikrai sugedęs... bms'o
bičiukas paaiškino kad jokiom prekėm jie pakaitinių neduoda (išskyrus turi 2
laptopus pakaitinius :)

Rezultate laukiu naujienų.
Jeigu per šią savaitę niekas nepaaiškės, jaučiu nešiu skundą vartotojų
teisių apsaugos tarnybai, nes skambinant ten jau kelis kartus ragino atvaryt
ir parašyt...

Įdomu čia visiems jie tokia "garantiją" taiko ?


"bill.tallman" <bill.tallman@gmailas.com> wrote in message
news:h46svh$943$1@trimpas.omnitel.net...
> zodziu nuveziau ir pridaviau.
> parasiau prasyma kad noriu atgauti $.
> vienas is priemeju ten mane "ispejo kad jie vistiek ji taisys".
> ir kad negrazina $ nes "tik pirma karta sugedo".
> paklausus kokiam istatyme taip parasyta, pasake kad "mes buvom pas
> ministra ir ta tema kalbejom".
>
> zodziu ziuresim kuo cia baigsis.
>
> "pjezo" <kaminskiukas_trinti_@delfi.lt> wrote in message
> news:h46ha8$lns$1@trimpas.omnitel.net...
>> ko BMS nori- kaip ir pch.
>> pirkejas turi teise rinktis ko nori (taisyti, keisti, imti kita toki pat,
>> grazinti preke/atsiimti pinigus), o pardavejas privalo tai daryti ('yra
>> niuansu su brangiom sudetingom prekem-gali reikalauti remontuoti, taciau
>> jei jau pripazysta kad sugedo ir siulo kita tokia pati- tada jau renkasi
>> tik pirkejas).
>>
>> "Tyro" <tyro@xxx.lt> wrote in message
>> news:h46fv5$jg2$1@trimpas.omnitel.net...
>>> as kai grazinau netaisoma daikta i BMS, ir ji norejo pakeisti nauju,
>>> tuomet
>>> sutiko pakeisti i brangesni su mano priemoka.
>>>
>>> -- 
>>> Tyro
>>>
>>> Peugeot 605 '95m
>>> RC el. Truck
>>> FunFly
>>>
>>> "a" <a@.a> wrote in message news:mn.b25c7d977c8f2337.91352@0a...
>>> > on 2009.07.22, bill.tallman supposed :
>>> >> Sveiki,
>>> >>
>>> >> Vistiek lūžinėja mano D-Link DIR-300 routeris.
>>> >> Kartais po valandos jau naujų connect'ų neatidaro.
>>> >> Nepadėjo ir softo atnaujinimas.
>>> >>
>>> >> Ar galima grąžinti į BMS'ą ir pareikalauti grazinti pinigus ?
>>> >> Planuoju pirkti rimtesni modelį.
>>> >
>>> > a tu jo kartais i koki stalciu ar siaip uzdara erdve neturi imetes?
>>> > bo jiem siluma neitin patinka...
>>> >
>>> >
>>>
>
>