Tema: Re: karas su BMS del pinigu uz routeri. 2 dalis.
Autorius: Reaver
Data: 2009-07-28 19:20:19
Zinosi kaip dlink pirkt.

Senai jau aisku viskas su jais.


"bill.tallman" <bill.tallman@gmailas.com> wrote in message 
news:h4n1v6$9c4$1@trimpas.omnitel.net...
> Žodžiu kaip rašiau turiu problemą su DLinko DIR-300 routeriu.
> 22d. nunešiau i bms'a, pasakiau kad netaisytu o gražintų pinigus.
>
> Tai va, paskambino tipo yra atsakymas i mano prašymą/skundą.
> nuvariau pasiimt, jų atsakymas:
> 1. pirminės apžiūros metu jokių sutrikimų neužfiksavome.
> 2. bms'as nėra dlinko įgaliotas servisas, taigi išsiuntė į dlinką.
> 3. kai tik gaus info iš dlinko, jie mane informuos.
> 4. esant tokioms aplinkybėms mano prašymo patenkinti negali.
>
> Į klausimą "kaip tikrinot" atsake: tipo pajungėm visa ofisą per tavo
> routeri, sukosi visą naktį ir viskas ok.
> O tai sakau tik pajungėt ar bandėt ką nors per jį siųsti... atsakymas: "nu
> čia pas mus daug kompų, visaip naudojom,
> leidom pingus viskas eina."
> O sakau per wlan'a bandet ? ...atsakymas "pas mus čia įvairių kompų yra ir
> laptopų, visaip tikrinom...".
>
> Žodžiu susidariau nuomonę kad nieko ten jie netikrino, o išsiunte i 
> dlinką.
>
> Taigi tuoj jau bus savaitė kaip bms nieko negali pasakyti apie mano 
> routerį.
> Iš dlinko irgi info neturi, nors "nusiuntėme skubos tvarka".
>
> Pakalbėjęs su vartotojų teisių apsauga, parašiau prašymą kad duotu
> pakaitinį, bent iki tol kol patys suvoks kad jis tikrai sugedęs... bms'o
> bičiukas paaiškino kad jokiom prekėm jie pakaitinių neduoda (išskyrus turi 
> 2
> laptopus pakaitinius :)
>
> Rezultate laukiu naujienų.
> Jeigu per šią savaitę niekas nepaaiškės, jaučiu nešiu skundą vartotojų
> teisių apsaugos tarnybai, nes skambinant ten jau kelis kartus ragino 
> atvaryt
> ir parašyt...
>
> Įdomu čia visiems jie tokia "garantiją" taiko ?
>
>
> "bill.tallman" <bill.tallman@gmailas.com> wrote in message
> news:h46svh$943$1@trimpas.omnitel.net...
>> zodziu nuveziau ir pridaviau.
>> parasiau prasyma kad noriu atgauti $.
>> vienas is priemeju ten mane "ispejo kad jie vistiek ji taisys".
>> ir kad negrazina $ nes "tik pirma karta sugedo".
>> paklausus kokiam istatyme taip parasyta, pasake kad "mes buvom pas
>> ministra ir ta tema kalbejom".
>>
>> zodziu ziuresim kuo cia baigsis.
>>
>> "pjezo" <kaminskiukas_trinti_@delfi.lt> wrote in message
>> news:h46ha8$lns$1@trimpas.omnitel.net...
>>> ko BMS nori- kaip ir pch.
>>> pirkejas turi teise rinktis ko nori (taisyti, keisti, imti kita toki 
>>> pat,
>>> grazinti preke/atsiimti pinigus), o pardavejas privalo tai daryti ('yra
>>> niuansu su brangiom sudetingom prekem-gali reikalauti remontuoti, taciau
>>> jei jau pripazysta kad sugedo ir siulo kita tokia pati- tada jau renkasi
>>> tik pirkejas).
>>>
>>> "Tyro" <tyro@xxx.lt> wrote in message
>>> news:h46fv5$jg2$1@trimpas.omnitel.net...
>>>> as kai grazinau netaisoma daikta i BMS, ir ji norejo pakeisti nauju,
>>>> tuomet
>>>> sutiko pakeisti i brangesni su mano priemoka.
>>>>
>>>> -- 
>>>> Tyro
>>>>
>>>> Peugeot 605 '95m
>>>> RC el. Truck
>>>> FunFly
>>>>
>>>> "a" <a@.a> wrote in message news:mn.b25c7d977c8f2337.91352@0a...
>>>> > on 2009.07.22, bill.tallman supposed :
>>>> >> Sveiki,
>>>> >>
>>>> >> Vistiek lūžinėja mano D-Link DIR-300 routeris.
>>>> >> Kartais po valandos jau naujų connect'ų neatidaro.
>>>> >> Nepadėjo ir softo atnaujinimas.
>>>> >>
>>>> >> Ar galima grąžinti į BMS'ą ir pareikalauti grazinti pinigus ?
>>>> >> Planuoju pirkti rimtesni modelį.
>>>> >
>>>> > a tu jo kartais i koki stalciu ar siaip uzdara erdve neturi imetes?
>>>> > bo jiem siluma neitin patinka...
>>>> >
>>>> >
>>>>
>>
>>
>
>
>