nu tai jei grazins ta pati, uzleidi fw update'a ir nutrauki maitinima. o tada nesi atgal ir sakai kad pagedo :D "bill.tallman" <bill.tallman@gmailas.com> wrote in message news:h4n1v6$9c4$1@trimpas.omnitel.net... > Žodžiu kaip rašiau turiu problemą su DLinko DIR-300 routeriu. > 22d. nunešiau i bms'a, pasakiau kad netaisytu o gražintų pinigus. > > Tai va, paskambino tipo yra atsakymas i mano prašymą/skundą. > nuvariau pasiimt, jų atsakymas: > 1. pirminės apžiūros metu jokių sutrikimų neužfiksavome. > 2. bms'as nėra dlinko įgaliotas servisas, taigi išsiuntė į dlinką. > 3. kai tik gaus info iš dlinko, jie mane informuos. > 4. esant tokioms aplinkybėms mano prašymo patenkinti negali. > > Į klausimą "kaip tikrinot" atsake: tipo pajungėm visa ofisą per tavo > routeri, sukosi visą naktį ir viskas ok. > O tai sakau tik pajungėt ar bandėt ką nors per jį siųsti... atsakymas: "nu > čia pas mus daug kompų, visaip naudojom, > leidom pingus viskas eina." > O sakau per wlan'a bandet ? ...atsakymas "pas mus čia įvairių kompų yra ir > laptopų, visaip tikrinom...". > > Žodžiu susidariau nuomonę kad nieko ten jie netikrino, o išsiunte i > dlinką. > > Taigi tuoj jau bus savaitė kaip bms nieko negali pasakyti apie mano > routerį. > Iš dlinko irgi info neturi, nors "nusiuntėme skubos tvarka". > > Pakalbėjęs su vartotojų teisių apsauga, parašiau prašymą kad duotu > pakaitinį, bent iki tol kol patys suvoks kad jis tikrai sugedęs... bms'o > bičiukas paaiškino kad jokiom prekėm jie pakaitinių neduoda (išskyrus turi > 2 > laptopus pakaitinius :) > > Rezultate laukiu naujienų. > Jeigu per šią savaitę niekas nepaaiškės, jaučiu nešiu skundą vartotojų > teisių apsaugos tarnybai, nes skambinant ten jau kelis kartus ragino > atvaryt > ir parašyt... > > Įdomu čia visiems jie tokia "garantiją" taiko ? > > > "bill.tallman" <bill.tallman@gmailas.com> wrote in message > news:h46svh$943$1@trimpas.omnitel.net... >> zodziu nuveziau ir pridaviau. >> parasiau prasyma kad noriu atgauti $. >> vienas is priemeju ten mane "ispejo kad jie vistiek ji taisys". >> ir kad negrazina $ nes "tik pirma karta sugedo". >> paklausus kokiam istatyme taip parasyta, pasake kad "mes buvom pas >> ministra ir ta tema kalbejom". >> >> zodziu ziuresim kuo cia baigsis. >> >> "pjezo" <kaminskiukas_trinti_@delfi.lt> wrote in message >> news:h46ha8$lns$1@trimpas.omnitel.net... >>> ko BMS nori- kaip ir pch. >>> pirkejas turi teise rinktis ko nori (taisyti, keisti, imti kita toki >>> pat, >>> grazinti preke/atsiimti pinigus), o pardavejas privalo tai daryti ('yra >>> niuansu su brangiom sudetingom prekem-gali reikalauti remontuoti, taciau >>> jei jau pripazysta kad sugedo ir siulo kita tokia pati- tada jau renkasi >>> tik pirkejas). >>> >>> "Tyro" <tyro@xxx.lt> wrote in message >>> news:h46fv5$jg2$1@trimpas.omnitel.net... >>>> as kai grazinau netaisoma daikta i BMS, ir ji norejo pakeisti nauju, >>>> tuomet >>>> sutiko pakeisti i brangesni su mano priemoka. >>>> >>>> -- >>>> Tyro >>>> >>>> Peugeot 605 '95m >>>> RC el. Truck >>>> FunFly >>>> >>>> "a" <a@.a> wrote in message news:mn.b25c7d977c8f2337.91352@0a... >>>> > on 2009.07.22, bill.tallman supposed : >>>> >> Sveiki, >>>> >> >>>> >> Vistiek lūžinėja mano D-Link DIR-300 routeris. >>>> >> Kartais po valandos jau naujų connect'ų neatidaro. >>>> >> Nepadėjo ir softo atnaujinimas. >>>> >> >>>> >> Ar galima grąžinti į BMS'ą ir pareikalauti grazinti pinigus ? >>>> >> Planuoju pirkti rimtesni modelį. >>>> > >>>> > a tu jo kartais i koki stalciu ar siaip uzdara erdve neturi imetes? >>>> > bo jiem siluma neitin patinka... >>>> > >>>> > >>>> >> >> > > >