tada jie perpucia fw ir vel gauni ta pati:) "[nemielas]" <nemielas_TRINTI_@gmail.com> wrote in message news:h4ngr1$pao$1@trimpas.omnitel.net... > nu tai jei grazins ta pati, uzleidi fw update'a ir nutrauki maitinima. o > tada nesi atgal ir sakai kad pagedo :D > > > "bill.tallman" <bill.tallman@gmailas.com> wrote in message > news:h4n1v6$9c4$1@trimpas.omnitel.net... >> Žodžiu kaip rašiau turiu problemą su DLinko DIR-300 routeriu. >> 22d. nunešiau i bms'a, pasakiau kad netaisytu o gražintų pinigus. >> >> Tai va, paskambino tipo yra atsakymas i mano prašymą/skundą. >> nuvariau pasiimt, jų atsakymas: >> 1. pirminės apžiūros metu jokių sutrikimų neužfiksavome. >> 2. bms'as nėra dlinko įgaliotas servisas, taigi išsiuntė į dlinką. >> 3. kai tik gaus info iš dlinko, jie mane informuos. >> 4. esant tokioms aplinkybėms mano prašymo patenkinti negali. >> >> Į klausimą "kaip tikrinot" atsake: tipo pajungėm visa ofisą per tavo >> routeri, sukosi visą naktį ir viskas ok. >> O tai sakau tik pajungėt ar bandėt ką nors per jį siųsti... atsakymas: >> "nu >> čia pas mus daug kompų, visaip naudojom, >> leidom pingus viskas eina." >> O sakau per wlan'a bandet ? ...atsakymas "pas mus čia įvairių kompų yra >> ir >> laptopų, visaip tikrinom...". >> >> Žodžiu susidariau nuomonę kad nieko ten jie netikrino, o išsiunte i >> dlinką. >> >> Taigi tuoj jau bus savaitė kaip bms nieko negali pasakyti apie mano >> routerį. >> Iš dlinko irgi info neturi, nors "nusiuntėme skubos tvarka". >> >> Pakalbėjęs su vartotojų teisių apsauga, parašiau prašymą kad duotu >> pakaitinį, bent iki tol kol patys suvoks kad jis tikrai sugedęs... bms'o >> bičiukas paaiškino kad jokiom prekėm jie pakaitinių neduoda (išskyrus >> turi 2 >> laptopus pakaitinius :) >> >> Rezultate laukiu naujienų. >> Jeigu per šią savaitę niekas nepaaiškės, jaučiu nešiu skundą vartotojų >> teisių apsaugos tarnybai, nes skambinant ten jau kelis kartus ragino >> atvaryt >> ir parašyt... >> >> Įdomu čia visiems jie tokia "garantiją" taiko ? >> >> >> "bill.tallman" <bill.tallman@gmailas.com> wrote in message >> news:h46svh$943$1@trimpas.omnitel.net... >>> zodziu nuveziau ir pridaviau. >>> parasiau prasyma kad noriu atgauti $. >>> vienas is priemeju ten mane "ispejo kad jie vistiek ji taisys". >>> ir kad negrazina $ nes "tik pirma karta sugedo". >>> paklausus kokiam istatyme taip parasyta, pasake kad "mes buvom pas >>> ministra ir ta tema kalbejom". >>> >>> zodziu ziuresim kuo cia baigsis. >>> >>> "pjezo" <kaminskiukas_trinti_@delfi.lt> wrote in message >>> news:h46ha8$lns$1@trimpas.omnitel.net... >>>> ko BMS nori- kaip ir pch. >>>> pirkejas turi teise rinktis ko nori (taisyti, keisti, imti kita toki >>>> pat, >>>> grazinti preke/atsiimti pinigus), o pardavejas privalo tai daryti ('yra >>>> niuansu su brangiom sudetingom prekem-gali reikalauti remontuoti, >>>> taciau >>>> jei jau pripazysta kad sugedo ir siulo kita tokia pati- tada jau >>>> renkasi >>>> tik pirkejas). >>>> >>>> "Tyro" <tyro@xxx.lt> wrote in message >>>> news:h46fv5$jg2$1@trimpas.omnitel.net... >>>>> as kai grazinau netaisoma daikta i BMS, ir ji norejo pakeisti nauju, >>>>> tuomet >>>>> sutiko pakeisti i brangesni su mano priemoka. >>>>> >>>>> -- >>>>> Tyro >>>>> >>>>> Peugeot 605 '95m >>>>> RC el. Truck >>>>> FunFly >>>>> >>>>> "a" <a@.a> wrote in message news:mn.b25c7d977c8f2337.91352@0a... >>>>> > on 2009.07.22, bill.tallman supposed : >>>>> >> Sveiki, >>>>> >> >>>>> >> Vistiek lūžinėja mano D-Link DIR-300 routeris. >>>>> >> Kartais po valandos jau naujų connect'ų neatidaro. >>>>> >> Nepadėjo ir softo atnaujinimas. >>>>> >> >>>>> >> Ar galima grąžinti į BMS'ą ir pareikalauti grazinti pinigus ? >>>>> >> Planuoju pirkti rimtesni modelį. >>>>> > >>>>> > a tu jo kartais i koki stalciu ar siaip uzdara erdve neturi imetes? >>>>> > bo jiem siluma neitin patinka... >>>>> > >>>>> > >>>>> >>> >>> >> >> >> > >