Tema: Re: karas su BMS del pinigu uz routeri. 2 dalis.
Autorius: KaroliS
Data: 2009-07-28 22:12:31
tada jie perpucia fw ir vel gauni ta pati:)
"[nemielas]" <nemielas_TRINTI_@gmail.com> wrote in message 
news:h4ngr1$pao$1@trimpas.omnitel.net...
> nu tai jei grazins ta pati, uzleidi fw update'a ir nutrauki maitinima. o 
> tada nesi atgal ir sakai kad pagedo :D
>
>
> "bill.tallman" <bill.tallman@gmailas.com> wrote in message 
> news:h4n1v6$9c4$1@trimpas.omnitel.net...
>> Žodžiu kaip rašiau turiu problemą su DLinko DIR-300 routeriu.
>> 22d. nunešiau i bms'a, pasakiau kad netaisytu o gražintų pinigus.
>>
>> Tai va, paskambino tipo yra atsakymas i mano prašymą/skundą.
>> nuvariau pasiimt, jų atsakymas:
>> 1. pirminės apžiūros metu jokių sutrikimų neužfiksavome.
>> 2. bms'as nėra dlinko įgaliotas servisas, taigi išsiuntė į dlinką.
>> 3. kai tik gaus info iš dlinko, jie mane informuos.
>> 4. esant tokioms aplinkybėms mano prašymo patenkinti negali.
>>
>> Į klausimą "kaip tikrinot" atsake: tipo pajungėm visa ofisą per tavo
>> routeri, sukosi visą naktį ir viskas ok.
>> O tai sakau tik pajungėt ar bandėt ką nors per jį siųsti... atsakymas: 
>> "nu
>> čia pas mus daug kompų, visaip naudojom,
>> leidom pingus viskas eina."
>> O sakau per wlan'a bandet ? ...atsakymas "pas mus čia įvairių kompų yra 
>> ir
>> laptopų, visaip tikrinom...".
>>
>> Žodžiu susidariau nuomonę kad nieko ten jie netikrino, o išsiunte i 
>> dlinką.
>>
>> Taigi tuoj jau bus savaitė kaip bms nieko negali pasakyti apie mano 
>> routerį.
>> Iš dlinko irgi info neturi, nors "nusiuntėme skubos tvarka".
>>
>> Pakalbėjęs su vartotojų teisių apsauga, parašiau prašymą kad duotu
>> pakaitinį, bent iki tol kol patys suvoks kad jis tikrai sugedęs... bms'o
>> bičiukas paaiškino kad jokiom prekėm jie pakaitinių neduoda (išskyrus 
>> turi 2
>> laptopus pakaitinius :)
>>
>> Rezultate laukiu naujienų.
>> Jeigu per šią savaitę niekas nepaaiškės, jaučiu nešiu skundą vartotojų
>> teisių apsaugos tarnybai, nes skambinant ten jau kelis kartus ragino 
>> atvaryt
>> ir parašyt...
>>
>> Įdomu čia visiems jie tokia "garantiją" taiko ?
>>
>>
>> "bill.tallman" <bill.tallman@gmailas.com> wrote in message
>> news:h46svh$943$1@trimpas.omnitel.net...
>>> zodziu nuveziau ir pridaviau.
>>> parasiau prasyma kad noriu atgauti $.
>>> vienas is priemeju ten mane "ispejo kad jie vistiek ji taisys".
>>> ir kad negrazina $ nes "tik pirma karta sugedo".
>>> paklausus kokiam istatyme taip parasyta, pasake kad "mes buvom pas
>>> ministra ir ta tema kalbejom".
>>>
>>> zodziu ziuresim kuo cia baigsis.
>>>
>>> "pjezo" <kaminskiukas_trinti_@delfi.lt> wrote in message
>>> news:h46ha8$lns$1@trimpas.omnitel.net...
>>>> ko BMS nori- kaip ir pch.
>>>> pirkejas turi teise rinktis ko nori (taisyti, keisti, imti kita toki 
>>>> pat,
>>>> grazinti preke/atsiimti pinigus), o pardavejas privalo tai daryti ('yra
>>>> niuansu su brangiom sudetingom prekem-gali reikalauti remontuoti, 
>>>> taciau
>>>> jei jau pripazysta kad sugedo ir siulo kita tokia pati- tada jau 
>>>> renkasi
>>>> tik pirkejas).
>>>>
>>>> "Tyro" <tyro@xxx.lt> wrote in message
>>>> news:h46fv5$jg2$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>> as kai grazinau netaisoma daikta i BMS, ir ji norejo pakeisti nauju,
>>>>> tuomet
>>>>> sutiko pakeisti i brangesni su mano priemoka.
>>>>>
>>>>> -- 
>>>>> Tyro
>>>>>
>>>>> Peugeot 605 '95m
>>>>> RC el. Truck
>>>>> FunFly
>>>>>
>>>>> "a" <a@.a> wrote in message news:mn.b25c7d977c8f2337.91352@0a...
>>>>> > on 2009.07.22, bill.tallman supposed :
>>>>> >> Sveiki,
>>>>> >>
>>>>> >> Vistiek lūžinėja mano D-Link DIR-300 routeris.
>>>>> >> Kartais po valandos jau naujų connect'ų neatidaro.
>>>>> >> Nepadėjo ir softo atnaujinimas.
>>>>> >>
>>>>> >> Ar galima grąžinti į BMS'ą ir pareikalauti grazinti pinigus ?
>>>>> >> Planuoju pirkti rimtesni modelį.
>>>>> >
>>>>> > a tu jo kartais i koki stalciu ar siaip uzdara erdve neturi imetes?
>>>>> > bo jiem siluma neitin patinka...
>>>>> >
>>>>> >
>>>>>
>>>
>>>
>>
>>
>>
>
>