Keliais postais aukščiau jau rašiau - nuolatiniai klientai yra informuojami apie mano atostogas ir jiems yra paliekamas kontaktas, kuriuo jie gali extra atvejais kreiptis, savaime aišku, niekas jų nežinioj nepameta. Tame visas fokusas ir yra, kad išeinant atostogų reikia nepalikt nepabaigtų galų apie kuriuos tik pats žinai ir vietoj savęs pamainą. Kas link telefono kilnojimo, tai taip, jei aš kur nors, tarkim taip, civilizuotai atostogauju, tai paprastai telefonas būna su savim ir daugeliu atvejų atsiliepsiu (tik va pagalba max žodinė, be jokių ten kompų, darbinių failų ir pan., dėl ko būtent ginčas ir prasidėjo), bet jei jau šneka apie hamakus, ežerus ir palapines - tada aš mėgaujuosi gamta ir bet kokius civilizacijos stebuklus stengiuosi naudot kuo mažiau :-) -- Caponi http://caponi.skelbimai.lt/ "Linas Petkevičius" <linas@NONONOlekiam.lt> wrote in message news:nrihmm$mfm$1@trimpas.omnitel.net... >O as grynai is praktines puses sneku, kad tai, jog atostogu metu neisjungi > telefono, o visgi i ji atsileipi - nera jokia isimtis ir neparodo, kad tu > nemoki orgnizuotis darbo, ar to nesugeb tvo valdzia. Priesingai - tai tik > parodo, kad į atostogas eini ramia sazine ir niekas negali tau sutrukdyti. > > Imam tavo atveji (nors ne visai i tema - tu visgi keli telefon). As nezinau, > koki telefono numeri turi tavo klientai - imones ar tavo tiesiogini. Jeigu > tik tavo tiesiogini ir tu ji isjungsi dviem savaitem - tikrai manai, kad > klientu poziuriu tai bus normalu? Net jei tai bus vienas, kuriam prisireike > minutes konsultacijos telefonu - "jo, cia toks keistas updeitas, zinau - > perkraukit serva ir jusu imones apaskaita vel veiks". > > Kitas pavyzdys. Man pagrindiniam darbe per atostogas isvis imones klientai > neskambina, kaip ir darbo metu - mano telefonas niekur neskelbiamas. > Pasigestu manes kiek ir kasininkes Maksimoje. Bet turiu viena "chaltura", > kur klientas gali paskambinti bet kuria diena. Pasakysiu atostogose - ok, > paklaus ar tai mano profilis, kada grysiu ir kada galiu suteikti jam > paslaugas. Jei nekelsiu ragelio tris dienas, jis man paprasciausiai > nebeskambins - niekada. Jei tu gali sau tau leisti, ok. As ne, nes > pirmiausia tai nemandagu ir kiauliska kliento atzvilgiu, antra - man tai > tikrai visai netrukdo atostogaut. Jeigu kliento skambuciai jums stresas - > tikrai darot kazka ne taip. > > > > "Caponi" wrote in message news:nrhhk8$gj9$1@trimpas.omnitel.net... > > O ką daryt, jei aš nesėdžiu langely (tikriausiai ne paslaptis, kad kompų > priežiūra užsiimu) ir kelis paskutinius metus sugebu paatostogaut be > trukdymų (va šais metais per 2 savaites sulaukiau 1 skambučio iš kliento, > kompo ieškot neprisireikė)? Tada tikriausiai visgi įmanoma atostogom > pasiruošt? Aš grynai iš praktinės pusės šneku. > > -- > Caponi > http://caponi.skelbimai.lt/ > > > "Linas Petkevičius" <linas@NONONOlekiam.lt> wrote in message > news:nrhf7d$f9s$1@trimpas.omnitel.net... >> Nu taip - tegu sedi maksimos kasoje ar mcdrive langelyje - ten klientas >> atostogu metu garantuotai nepaskambins. >> >> "Caponi" wrote in message news:nrhepe$f35$1@trimpas.omnitel.net... >> >> Dar kartą pasikartosiu - išimčių visada ir visur pasitaiko, bet jei >> normaliai ir tvarkingai verslo daryt neišeina, tai yra tokia graži >> lietuviška patarlė - nemoki pist, nereikia lįst. Ir su visiukų teorijom >> tai >> nieko bendro neturi. O samdomiem darbuotojam nexui tokiem "verslinykam" >> art. >> >> >