On 2016-09-20 07:33, Linas Petkevičius wrote: > (netikiu, kad TEN VAKARUOSE) niekas nebedlina korteliu su tiesiogini > mobiliu, o ant jo padedamas ignoras. Na žinok, TEN būna ir taip, jog jei tu kažką darai tokiame stiliuje, ale "dirbi per atostogas atsiliepinėdamas telefonu", tau grįžus į darbą teks pasikalbėti su profsąjungomis, kurios tau paaiškins, jog tu esi NETEISUS, nes sukuri labai neteisingą precendentą įmonėje. Nes jei tu taip elgsiesi, tai atsiras spaudimas ir kitiems taip elgtis, o tai prieštarauja darbuotojų teisėms į pilnavertį poilsį. Jos dar ir prižiūrės, kad tu išeitum pilnoms atostogoms ir pasinaudotum visomis tau priklausančiomis teisėmis į papildomas poilsio dienas, net jei tu to ir nenori. O dėl klientų ignoro, tai galiu dar įdomesnį atvejį papasakoti. Centrinė Briuselio traukinių stotis, dirba viena bilietų kasa. Kažkas ima kažką šakotis prie langelio, kažkas ten jam nepatiko ar kažkas su parduotais bilietais negerai, žodžiu, ryškiai ne vietinis. Ką daro kasininkė? Neatspėsit. Užtrenkė langelį, vos anas spėjo nagus patraukt, ir išėjo 20 min. pailsėti, nes ji turi teisę susinervinusi nedirbti. Stovi ilga eilė be bilietų, vėluoja į traukinius ir piktai į ką žiūri? Į išėjusią kasininkę? Neatspėjot. Į tą, kuris šakojosi. O tas iškart aprimo, išraudo. Ryškiai, daugiau taip nedarys gyvenime. Moral basni takova - pagarba turi būti abipusė.