Tema: Re: Kodel teo smtp nepersiuncia laisku???????
Autorius: andrws
Data: 2008-10-28 11:13:23
Gerb. Kliente,

Pranešame, kad visi pašto vartotojai nuo 2008 m., kovo mėn. turėjo
pasikeisti pašto programų nustatymus:

http://www.teo.lt/lt/pranesimai_spaudai-904-1536.html

Jūsų pašto programos nustatymuose būtina pakeisti SMTP serverio
pavadinimą į smtp.zebra.lt, ir įjungti SMTP autorizaciją.
Jeigu to neatliksite, negalėsite išsiųsti Jūsų elektroninių laiškų.
Pakeitimus atlikti nesudėtinga ir visą reikalingą informaciją bei
instrukcijas rasite čia:

http://internetas.zebra.lt/pastas/smtp/smtpkeitimas

Jei laiškus siunčiate iš įmonės kompiuterio, prašome šią žinutę
persiųsti Jūsų Informacinių technologijų administratoriui.

Norėdami IT specialistų pagalbos, kurie padėtų sutvarkyti pašto
programų nustatymus ar Jums pageidaujant tai padarytų nuotoliniu būdu,
galite skambinti Informacinių technologijų pagalbos numeriu – 1518.
Pagalba visais IT klausimais teikiama visą parą, skambučio kaina TEO
tinkle 2Lt/min., iš kitur - 3Lt/min. Daugiau apie paslaugą:

http://www.lintel.lt/lt/paslaugos/1518