Tema: Re: Kodel teo smtp nepersiuncia laisku???????
Autorius: andrws
Data: 2008-10-28 12:18:55
apie antra atveji skaitei?
"klausiu" <alius_k@yahoo.com> wrote in message 
news:ge6nm2$gq4$1@trimpas.omnitel.net...
> vat kai pakeiciu smtp pagal sita brieda, tada is karto laiskai nebeina ir 
> meta pranesima apie klaida;
> iki neseniai, nekreipiant demesio isi pranesima laiskai nukeliaudavo.
>
>> Pranešame, kad visi pašto vartotojai nuo 2008 m., kovo mėn. turėjo
>> pasikeisti pašto programų nustatymus:
>>
>> http://www.teo.lt/lt/pranesimai_spaudai-904-1536.html
>>
>> Jūsų pašto programos nustatymuose būtina pakeisti SMTP serverio
>> pavadinimą į smtp.zebra.lt, ir įjungti SMTP autorizaciją.
>> Jeigu to neatliksite, negalėsite išsiųsti Jūsų elektroninių laiškų.
>> Pakeitimus atlikti nesudėtinga ir visą reikalingą informaciją bei
>> instrukcijas rasite čia:
>>
>> http://internetas.zebra.lt/pastas/smtp/smtpkeitimas
>>
>> Jei laiškus siunčiate iš įmonės kompiuterio, prašome šią žinutę
>> persiųsti Jūsų Informacinių technologijų administratoriui.
>>
>> Norėdami IT specialistų pagalbos, kurie padėtų sutvarkyti pašto
>> programų nustatymus ar Jums pageidaujant tai padarytų nuotoliniu būdu,
>> galite skambinti Informacinių technologijų pagalbos numeriu – 1518.
>> Pagalba visais IT klausimais teikiama visą parą, skambučio kaina TEO
>> tinkle 2Lt/min., iš kitur - 3Lt/min. Daugiau apie paslaugą:
>>
>> http://www.lintel.lt/lt/paslaugos/1518
>