vat kai pakeiciu smtp pagal sita brieda, tada is karto laiskai nebeina ir meta pranesima apie klaida; iki neseniai, nekreipiant demesio isi pranesima laiskai nukeliaudavo. > Pranešame, kad visi pašto vartotojai nuo 2008 m., kovo mėn. turėjo > pasikeisti pašto programų nustatymus: > > http://www.teo.lt/lt/pranesimai_spaudai-904-1536.html > > Jūsų pašto programos nustatymuose būtina pakeisti SMTP serverio > pavadinimą į smtp.zebra.lt, ir įjungti SMTP autorizaciją. > Jeigu to neatliksite, negalėsite išsiųsti Jūsų elektroninių laiškų. > Pakeitimus atlikti nesudėtinga ir visą reikalingą informaciją bei > instrukcijas rasite čia: > > http://internetas.zebra.lt/pastas/smtp/smtpkeitimas > > Jei laiškus siunčiate iš įmonės kompiuterio, prašome šią žinutę > persiųsti Jūsų Informacinių technologijų administratoriui. > > Norėdami IT specialistų pagalbos, kurie padėtų sutvarkyti pašto > programų nustatymus ar Jums pageidaujant tai padarytų nuotoliniu būdu, > galite skambinti Informacinių technologijų pagalbos numeriu – 1518. > Pagalba visais IT klausimais teikiama visą parą, skambučio kaina TEO > tinkle 2Lt/min., iš kitur - 3Lt/min. Daugiau apie paslaugą: > > http://www.lintel.lt/lt/paslaugos/1518