Tema: Šatėnų prieglobstis. Septynioliktoji savaitė
Autorius: xX
Data: 2010-07-21 09:51:34

čia jau pasenęs komentaras, kurį krankt adresavo man --- ištrauka:
61458. krankt xX-ui	2010-07-16 02:19
[...] neskriaudziu as kitokiu,o ir dauguma to nedaro, puoseleju tikru
tikriausia uzuojata kaip ir dauguma doru zmoniu, invalidams,
daunams,protiskai atislikusiems, lytiskai sutrikusiems. nes bet kuriuo metu
pati galiu tapti beranke, bekoje, net begalve. taip, jie kitokie, bet kai
jie pradeda man aiskinti, kas jie tokie patys, tai, atleiskite, as tariu
savo zodi. [...]

tai štai, kranktuli, briliante tu mano neįkainojamas, - aš tau pritariu
dėl to, ką sakai, visomis savo balso stygomis ir pirštų galiukais,
liečiančiais klaviatūrą - pasikėlimas dėl kitoniškumo toks pat
priklus, kaip ir panieka kitokiam. Abiem atvejais gal ir nereikėtų
pasikėleliams ir kitokių niekintojams duoti į snukį, bet toleruoti
tokius iškrypimus, kaip kad Noė juos tiksliai įvardija, būtų
antisocialu. Gerai pavarai ant homikų, kurie šaukia rėkia "pasitraukit,
čia einam mes, homikai". Iškrypimas ne ką mažesnis, nei aiškinti, jog
yra tik krikščioniškas Dievas, visi kiti yra nedievai. Jei paklaustum
savęs, krankte, tokių klausimėlių: "O ar aš nesu pasikėlusi dėl to,
kad esu kitokia? Kad kažkada sprukau iš CCCP į USA, o kiti silpnavaliai
neišdrįso? Kad piešiu ne ką prasčiau nei Picasso? kad mykiu šuniukus
ir kačiukus? Ar nedemonstruoju to pirmai progai pasitaikius?" Man atrodo,
kad tu esi visai nieko merga, t.y. nesi pasipūtusi dėl savo kitoniškumo,
neperši jo niekam, o žurnalistus, kurie norėtų aprašyti tavo unikumą
ir gauti už tai skatikų, spirdelini keiksmindama iš savo fazendos lauk.
Žo, esi kukli ir tavo unikalus kitoniškumas yra ne daugiau kaip tavo per
metus sukauptas tapatumas. To paties paklausčiau nepakartojamos Noės,
kuri mielai demonstruoja savo angažuotumą Jėzuliukui. Na, juokauju šiek
tiek - Jėzuliukas tėra atraminis taškas, juk ir musulmonai jį
eksploatuoja lygiai taip pat sėkmingai. Mieloji Noė nuoširdžiai
pergyvena dėl krikščioniškos moralės  (nors man neaišku, kas tai)
galimos erozijos, bet sakyčiau - visai be reikalo. Moralė eroduoja ne
nekaltame kitoniškume, bet mele, vagystėse, korupcijoje,
valdžiažmogizme, klastoje, piktdžiugavime, etc. Aišku, kad mano
paminėti reiškiniai nėra tokie akivaizdūs, kaip seksualumo apraiškos,
dėl to ir susidaro įspūdis, tarsi jų nebūtų. Bet jie yra ir jie
veikia mūsų nuotaikas, todėl netolerancija adresuojama į matomus, bet
visai nekenksmingus seksualumo bajerius.
Man atrodo, kad mes artėjame prie bendros išvados, prie konsensuso. Visi
mes nemėgstame pasipūtėlių, nesvarbu, ar jie "normalūs", ar ne.
Nemėgstame prievartos, nesvarbu, iš ko ji bekiltų. O jei sveiko proto
vyras keičia savo lytį mados pagautas, t.y. kad išgarsėtų ir daugiau
babkių užsikaltų, tai jį (tapusį ja) ir Noės, ir mano Dievas  be
problemų nubaus, jei dar nenubaudė.

-- 
Komentuoju straipsnį http://www.culture.lt/lmenas/?st_id=16858