gamta prilipinta prie ūkio - geras išsireiškimas. tai būdinga Europai. pernelyg viskas iškultivuota. kartais paiilgsti paprasčiausios lietuviškos pienės patvory. bet tie akmeniniai namai su akmeninėmis tvoromis tai derančiomis su įvairiausiomis gėlėmis ir žydinčiais krūmais yra žavi pačios gamtos dovana anglams. šių akmenų net nereikia skaldyti. jie jau gatavai vėjo ir jūros suformuoti pakrančių uolose. tereikia pasiimti ir lipdyti iš jų savo gūštą. aš susidūriau su kaimo aukštuomene ir man jos konservatyvizmas buvo labai prie širdies. o tie vargšai, kurie pasidavė modernizacijai, blogaja prasme, mažai kuo skiriasi jau nuo sovietinių mankurtų. aukštuomenė laikėsi ant savo tradicijų. bet jos negailestingai griaunamos. stebėjau tokį paradoksą: parlamentas nubalsavo už karą Irake ir kone tuo pačiu metu (gal dėmesiui nukreipti?) uždraudė lapių medžioklę su šunimis. o tai tas pats ką ir visai uždrausti, nes tradiciškai vien tam auginami medžiokliniai šunys, arkliai, siuvamos uniformos ir taip įdarbinama daugybė žmonių, o per medžioklę susiburia išsisklaidę dvarininkai ir dvariškiai, bendraujama, puotaujama. kažkas pamatė tame sau pavojų ir per žaliuosius pavarė propagandą, kad šunys lapę kankina. tačiau lapė dažniausiai įvaroma į savo uolą ir jakterjeras ją ištraukia, medžiotojui už uodegos traukiant patį šunį. dėl to ir trumpinama šuns uodega, kad nenutruktų traukiant. taigi, irake žmonių kraujas liejasi laisvai, bet tuo pačiu imama rūpintis lapėmis, kurių pačiame Londone yra tiek daug, kad lenda jos į kiemus, verandas ir suėda šunų, kačių maistą. o ūkininkams jos gyva bėda. protestas pieš šio įstatymo įvedimą buvo vienas didžiausių pasaulyje buvusių protestų - apie penkis milijonus protestuotojų išėjo į gatves. osuvažiavo į Londoną ir šturmavo parlamentą. keliems pavyko įsiveržti į parlamentą ir jie griebė spykerį už gerklės, tokių įsiutusių anglų dar nemačiau. tačiau spauda kaip susitarusi tylėjo. tik BBC - 4 kanalas transliavo. ir tai nepatogiu laiku. gaila, kad anglai per vėlai sužinojo kas kėsinasi į jų tradicijas. -- Komentuoju straipsnį http://www.culture.lt/lmenas/?st_id=18887