kur giesmių giesmes matote, ne visai taip manau, nes minimas ir Edenas ir dar kita. na, bet tebūnie. jose, giesmėse yra kvietimas, išsakytas tarkime vienam asmeniui, kuris mylimas, bet tas asmuo prasideda ir baigiasi tautos bei bažnyčios suvokimu ir yra ištartas karaliaus. mylimoji, atseit, tauta ir bažnyčia, taip pat kreipiasi į mylimąjį, sakydama, kad jis skaistus ir įraudęs, geriausias iš dešimties tūkstančių. stop. jūs juk nepagalvojote nieko blogo, tiesa? turiu omenyje skaičių ir spėjimą prilygstantį žinojimui, kad jis yra tikrai geriausias iš to didelio skaičiaus. žodžiai giesmėse nuostabūs, jei gilintis koks žmogus juos sako, tai tampa sunkiai suvokiama, kad toks gali kalbėti aukščiausiojo bei pasirinktosios tautos vardu, žmogus, kuris pasak padavimų, žmonų nuo sugulovių neskyrė. bet giedojo tai gražiai, būdamas skaistus ir įraudęs:---(Gg6,7-9)---tavo skruostai kaip granato vaisiaus šonai p tavo garbanomis. Yra šešiasdešimt karalienių, aštuoniasdešimt sugulovių ir mergaičių be skaičiaus. Bet tik viena yra mano balandėlė, mano tyroji, mano vienintelė(...) šita puiki ar nepuiki poezija priverčia net Raštą beskaitant pagalvoti, ko ten daugiau erotikos, pornografijos, tikėjimo, paleistuvystės, grožio ar sakyčiau gal net ir pasišlykštėjimo, nes visa panašu į nesibaigiančią orgiją. kaip vertinti...? tiesa, einu užpildyti nežinojimo spragą, kurios vardas yra Nikanoras. -- Komentuoju straipsnį http://www.culture.lt/lmenas/?st_id=19551