Barbarai! Čia mistika, patys tauriausi ir giliausi jausmai. Tas, kuris siūlo man lyginti tai su Miliauskaitės ar Baliukonytės poezija, yra snobas, jau nekalbant apie terrą, kuri makakiškai tesuvokia vien masturbacinius kliedesius. Na, ką padarysi, tamsi publika. Jai reikia gražios, blizgučių krūva puoštos pakuotės ir šūdo, įvynioto į vidų. Čia, K. Janušaitės eilėse, yra atvirkščiai: permatomas žodžių drabužėlis ir deginantis vidinis krūvis. Nenoriu toliau rašyti. Pasidomėkite Giesmių giesme, pranašų Ozėjo, Izaijo, Jeremijo, Ezekielio knygomis, galimomis Gg interpretacijomis - alegorine, istorine, krikščioniškąja, mistine. Visada buvo polinkio interpretuoti Gg kaip vien žmogišką meilę, bet aš su tuo nesutinku ir nemanau, kad tokią meilę turėjo galvoj šių eilių autorė. Beje, dėl karaliaus Saliamono - lig šiol neprieita prie vieningos nuomonės, kas parašė Gg. Manoma, kad ne Saliamonas, - dėl kalbos skirtumų, atsiradusių po Babilono tremties. -- Komentuoju straipsnį http://www.culture.lt/lmenas/?st_id=19551