Jau vien tai, kad žmogus pradeda rašyti savo komentarą paaugliškomis santrumpomis "kdl", rodo jo supratimo lygį. Nebeaiškinsiu, nes nėra prasmės aiškinti tam, kuris neturi tokios patirties, jis tiesiog neras savo gyvenime tokių analogijų. Pati mistika savaime susijusi su poezija, sakyčiau, visa poezija kyla būtent iš mistinio pasaulio suvokimo, iš ryšio su Kūrėju. Nuostaba ima iš Krankt, kuri pati rašo eilėraščius, galbūt mąsto apie būties gelmę, bet jei pats Gailestingumas jai asosijuojasi su transvestito viduriais, tai atleiskite - koks to žmogaus pasaulėvaizdis?! Ką jis gali suvokti ir ką atskleisti savo kūryboje? Na, nebent tai, kad jis žiūri į pasaulį, mato jo grožį, bet visiškai nesuvokia, nei iš kur tai kyla, nei kam tai reikalinga. Mūsų epochai būdinga tai, kad žmogus nebeatpažįsta pats savęs, nebežino, kas jis yra. Beje, apie Dievo įsčias net internete nepatingėjus galima rasti: štai sesuo Faustina vienu iš Dievo įsčių bruožų laikė Jo gailestingumą: http://www.bernardinai.lt/straipsnis/2011-10-05-sv-faustina-gailestingumas-yra-dievo-isciu-savybe/69922 NT Dievo įsčios, "Tėvo prieglobstis", Dievo gelmė, yra minima Jn 1,18. O jei trumpai vis dėlto apibūdintume K. Janušaitės eiles, tai jose dvasinė kelionė išdėstyta labai autentiškai ir nuosekliai - nuo "įženk" iki "įsišaknijau saulėje... amžinai". -- Komentuoju straipsnį http://www.culture.lt/lmenas/?st_id=19551