Nieko as nemaisau, jei nera ivestas paieskoj zodis klaipeda ar kt. zemaitijos miestai (kai kuriuos, kaip matau esat susivede), jusu reklamos nerodo, tai ir sakau, kad prarandat dali paspaudimu, nes klaipediskiai (ar aplamai zemaitijos regionas), ivede paieskoje "auto/automobiliu nuoma" (be zodzio "klaipeda/oje" ir pan.) reklamos nemato, nors galima padaryt, kad matytu. Is to ir sprendziu, kad apie efektyvu adwords isnaudojima tau kalbet nelabai deretu. Galeciau ir daugiau pavardint ka galima pagerint, bet kai pats viska puikiai zinai (tik nezinau, kodel netaikai), tai kam vargintis.. Esu teisus nebutinai visada, bet siuo atveju matau, kad - taip. Ir vis dar drasiai galiu tvirtint, kad pasiekciau geresniu rezultatu (dabar jau 100% esu tikras). Kaip pasikeistu rezultato samprata, jeigu as galiu pasiekt 2 kart geresni rezultata su tuo paciu biudzetu, arba ta pati rezultata su 2 kart mazesniu biudzetu? Rezultatas nelygu rezultatui. Na bet aisku tau procentai ir skaciai nesvarbu :)) Net nezinau, marketingistui taip kalbet... Tegul tas paskutinis klausimas buna retorinis (tau pamastymui), gali neatsakinet. On 2010.03.18 20:28, linuji wrote: > kazka tu maisai :))) kodel tau pasirode, kad nera zodzio klaipeda? > kur tu jo neradai? > > esi tikras, kad tavo tiesa tik yra tikra tiesa? :) > > man nereikia ziuret i skaiciukus ir lenteles ir sukti galva del procentu ir > detaliu. man svarbiausias yra rezultatas :) visa esme marketinge yra - > rezultatas! > > o ka pakomentuotum apie bounce rate ir dar kazkoki gudru issireiskima > vartojai? :) cia nieko negaliu komentuot, man butu idomu, ka maldaknige apie > tai kalba? > > ar vis dar gali tvirtint, kad tais paciais kastais pasiektum geresni > rezultata? > > del ziniu patikrinimo.. tavo supratima apie marketinga. manau, uztektu > kompetencijos tave pratestuot :)) >