pavargau aiskint. kad jus turit savo tiksla - sumazint kaina ir parodyt klientui - kad jusu sistema veikia. mano tikslas kitas - as darau pats sau. ir zinau, kada kas pas mane veikia, o kada ne. ir zinau kaip kas ir kodel.. kas man ir svarbiausia. "Tomas" <no@spam.lt> wrote in message news:ho8c8m$q1u$2@trimpas.omnitel.net... > Gal galima placiau? kazka cia nusisnekejai. > > I sita diskusija isiveliau tik todel, kad tu atsimerktum ir suprastum, kad > ne viska su adwords darai gerai (netgi pavyzdi daviau - ar jau > igyvendinot?). > > On 2010.03.22 20:05, linuji wrote: >> taip ivertina savo imones veikla ir sekme. kas, is tikruju, yra - blefas >> :) >> >> >> "Ekovila" <info@ekovila.lt> wrote in message >> news:ho89np$nfa$1@trimpas.omnitel.net... >>> idomu pasidare - ka vadini "2 kart geresniu rezultatu" >>> >>> "Tomas" <no@spam.lt> wrote in message >>> news:hnttpv$1aq$1@trimpas.omnitel.net... >>>> Nieko as nemaisau, jei nera ivestas paieskoj zodis klaipeda ar kt. >>>> zemaitijos miestai (kai kuriuos, kaip matau esat susivede), jusu >>>> reklamos nerodo, tai ir sakau, kad prarandat dali paspaudimu, nes >>>> klaipediskiai (ar aplamai zemaitijos regionas), ivede paieskoje >>>> "auto/automobiliu nuoma" (be zodzio "klaipeda/oje" ir pan.) reklamos >>>> nemato, nors galima padaryt, kad matytu. Is to ir sprendziu, kad apie >>>> efektyvu adwords isnaudojima tau kalbet nelabai deretu. Galeciau ir >>>> daugiau pavardint ka galima pagerint, bet kai pats viska puikiai zinai >>>> (tik nezinau, kodel netaikai), tai kam vargintis.. >>>> >>>> Esu teisus nebutinai visada, bet siuo atveju matau, kad - taip. Ir vis >>>> dar drasiai galiu tvirtint, kad pasiekciau geresniu rezultatu (dabar >>>> jau 100% esu tikras). >>>> >>>> Kaip pasikeistu rezultato samprata, jeigu as galiu pasiekt 2 kart >>>> geresni rezultata su tuo paciu biudzetu, arba ta pati rezultata su 2 >>>> kart mazesniu biudzetu? Rezultatas nelygu rezultatui. Na bet aisku tau >>>> procentai ir skaciai nesvarbu :)) Net nezinau, marketingistui taip >>>> kalbet... >>>> >>>> Tegul tas paskutinis klausimas buna retorinis (tau pamastymui), gali >>>> neatsakinet. >>>> >>>> On 2010.03.18 20:28, linuji wrote: >>>>> kazka tu maisai :))) kodel tau pasirode, kad nera zodzio klaipeda? >>>>> kur tu jo neradai? >>>>> >>>>> esi tikras, kad tavo tiesa tik yra tikra tiesa? :) >>>>> >>>>> man nereikia ziuret i skaiciukus ir lenteles ir sukti galva del >>>>> procentu ir detaliu. man svarbiausias yra rezultatas :) visa esme >>>>> marketinge yra - rezultatas! >>>>> >>>>> o ka pakomentuotum apie bounce rate ir dar kazkoki gudru issireiskima >>>>> vartojai? :) cia nieko negaliu komentuot, man butu idomu, ka >>>>> maldaknige apie tai kalba? >>>>> >>>>> ar vis dar gali tvirtint, kad tais paciais kastais pasiektum geresni >>>>> rezultata? >>>>> >>>>> del ziniu patikrinimo.. tavo supratima apie marketinga. manau, uztektu >>>>> kompetencijos tave pratestuot :)) >>>>> >>> >>