idomu pasidare - ka vadini "2 kart geresniu rezultatu" "Tomas" <no@spam.lt> wrote in message news:hnttpv$1aq$1@trimpas.omnitel.net... > Nieko as nemaisau, jei nera ivestas paieskoj zodis klaipeda ar kt. > zemaitijos miestai (kai kuriuos, kaip matau esat susivede), jusu reklamos > nerodo, tai ir sakau, kad prarandat dali paspaudimu, nes klaipediskiai (ar > aplamai zemaitijos regionas), ivede paieskoje "auto/automobiliu nuoma" (be > zodzio "klaipeda/oje" ir pan.) reklamos nemato, nors galima padaryt, kad > matytu. Is to ir sprendziu, kad apie efektyvu adwords isnaudojima tau > kalbet nelabai deretu. Galeciau ir daugiau pavardint ka galima pagerint, > bet kai pats viska puikiai zinai (tik nezinau, kodel netaikai), tai kam > vargintis.. > > Esu teisus nebutinai visada, bet siuo atveju matau, kad - taip. Ir vis dar > drasiai galiu tvirtint, kad pasiekciau geresniu rezultatu (dabar jau 100% > esu tikras). > > Kaip pasikeistu rezultato samprata, jeigu as galiu pasiekt 2 kart geresni > rezultata su tuo paciu biudzetu, arba ta pati rezultata su 2 kart mazesniu > biudzetu? Rezultatas nelygu rezultatui. Na bet aisku tau procentai ir > skaciai nesvarbu :)) Net nezinau, marketingistui taip kalbet... > > Tegul tas paskutinis klausimas buna retorinis (tau pamastymui), gali > neatsakinet. > > On 2010.03.18 20:28, linuji wrote: >> kazka tu maisai :))) kodel tau pasirode, kad nera zodzio klaipeda? >> kur tu jo neradai? >> >> esi tikras, kad tavo tiesa tik yra tikra tiesa? :) >> >> man nereikia ziuret i skaiciukus ir lenteles ir sukti galva del procentu >> ir detaliu. man svarbiausias yra rezultatas :) visa esme marketinge yra - >> rezultatas! >> >> o ka pakomentuotum apie bounce rate ir dar kazkoki gudru issireiskima >> vartojai? :) cia nieko negaliu komentuot, man butu idomu, ka maldaknige >> apie tai kalba? >> >> ar vis dar gali tvirtint, kad tais paciais kastais pasiektum geresni >> rezultata? >> >> del ziniu patikrinimo.. tavo supratima apie marketinga. manau, uztektu >> kompetencijos tave pratestuot :)) >>