Gal galima placiau? kazka cia nusisnekejai. I sita diskusija isiveliau tik todel, kad tu atsimerktum ir suprastum, kad ne viska su adwords darai gerai (netgi pavyzdi daviau - ar jau igyvendinot?). On 2010.03.22 20:05, linuji wrote: > taip ivertina savo imones veikla ir sekme. kas, is tikruju, yra - blefas :) > > > "Ekovila" <info@ekovila.lt> wrote in message > news:ho89np$nfa$1@trimpas.omnitel.net... >> idomu pasidare - ka vadini "2 kart geresniu rezultatu" >> >> "Tomas" <no@spam.lt> wrote in message >> news:hnttpv$1aq$1@trimpas.omnitel.net... >>> Nieko as nemaisau, jei nera ivestas paieskoj zodis klaipeda ar kt. >>> zemaitijos miestai (kai kuriuos, kaip matau esat susivede), jusu reklamos >>> nerodo, tai ir sakau, kad prarandat dali paspaudimu, nes klaipediskiai >>> (ar aplamai zemaitijos regionas), ivede paieskoje "auto/automobiliu >>> nuoma" (be zodzio "klaipeda/oje" ir pan.) reklamos nemato, nors galima >>> padaryt, kad matytu. Is to ir sprendziu, kad apie efektyvu adwords >>> isnaudojima tau kalbet nelabai deretu. Galeciau ir daugiau pavardint ka >>> galima pagerint, bet kai pats viska puikiai zinai (tik nezinau, kodel >>> netaikai), tai kam vargintis.. >>> >>> Esu teisus nebutinai visada, bet siuo atveju matau, kad - taip. Ir vis >>> dar drasiai galiu tvirtint, kad pasiekciau geresniu rezultatu (dabar jau >>> 100% esu tikras). >>> >>> Kaip pasikeistu rezultato samprata, jeigu as galiu pasiekt 2 kart geresni >>> rezultata su tuo paciu biudzetu, arba ta pati rezultata su 2 kart >>> mazesniu biudzetu? Rezultatas nelygu rezultatui. Na bet aisku tau >>> procentai ir skaciai nesvarbu :)) Net nezinau, marketingistui taip >>> kalbet... >>> >>> Tegul tas paskutinis klausimas buna retorinis (tau pamastymui), gali >>> neatsakinet. >>> >>> On 2010.03.18 20:28, linuji wrote: >>>> kazka tu maisai :))) kodel tau pasirode, kad nera zodzio klaipeda? >>>> kur tu jo neradai? >>>> >>>> esi tikras, kad tavo tiesa tik yra tikra tiesa? :) >>>> >>>> man nereikia ziuret i skaiciukus ir lenteles ir sukti galva del procentu >>>> ir detaliu. man svarbiausias yra rezultatas :) visa esme marketinge >>>> yra - rezultatas! >>>> >>>> o ka pakomentuotum apie bounce rate ir dar kazkoki gudru issireiskima >>>> vartojai? :) cia nieko negaliu komentuot, man butu idomu, ka maldaknige >>>> apie tai kalba? >>>> >>>> ar vis dar gali tvirtint, kad tais paciais kastais pasiektum geresni >>>> rezultata? >>>> >>>> del ziniu patikrinimo.. tavo supratima apie marketinga. manau, uztektu >>>> kompetencijos tave pratestuot :)) >>>> >> > >