tai pala, juk dar nepaskaičiavai kiek stabdžių kaladėlės nusidevės, jei prie tokio pristabdysi. o dar ir laiko kiek prarasi, iškart kaip minimum kokių 15sec. "Veikejas" <bishopaz@centras.lt> wrote in message news:idt90p$evl$1@trimpas.omnitel.net... > sutinku, be to tai turi dar viena aspekta. > Pvz mieste leidziama vaziuoti 50 km/h. As vaziuoju 55 km/h (tikras greitis, > spidometras rodo 60). Tada imesta buna 4 pavara dyzelio isheiga apie 4 > litrai 100 kilometru. Ir staiga kelyje pasirodo veikejas tipo labai atsargus > dardenantis 35-40 km/h, vaziuojant paskui toki man reik imest 3 pavara > isheiga dyzelio ishkarto pasidaro 9-12 litru per 100 km. Kas gi tada belieka > ? aishku ishkarto lenkti toki... > > "nu blyn" <nu@jo.lt> wrote in message > news:idso4p$if0$1@trimpas.omnitel.net... >> nu ir priburei :) >> >> bet sutik kad jeigu visus is kelio pasalintum tuos kurie vaziuoja kad >> ir -5kmh lechiau nei leistinas greitis, pavojingu situaciju butu >> maziau(negraziai nuskambejo). >> Viena is daznai pasitaikanchiu tragisku pasekmiu priezaschiu yra lenkimas. >> Reikia eiti link to kad lenkimu butu maziau, kodel tramdom tik tuos kurie >> virsyja ? Eliminuokim, mokinkime vairuoti tuos kurie "bezda". Juk butu >> daug saugiau jei visi vaziuotu vienodu greichiu. Viena is priezaschiu tam >> yra skirtingi spidometru parodymai, pvz as vaziuoju su GPS man sako 90, >> kitas kuri aplenkiau sako 95 vaziavau. >> >> "bzik" <bzik@bzik.bzik> wrote in message >> news:idsmvo$gls$1@trimpas.omnitel.net... >>> pradzioj idemiai pasiskaityk klasika: >>> Nesu nusistats prie greit vaiavim. Esu, ir privalau bti, grietai prie >>> pavojing, nesaug vaiavim. Todl silau nuo iol teisinti termin "saugus >>> greitis". >>> >>> Tas terminas reikia santykin greit, t.y. greit, kuris priklauso nuo >>> vairuotojo mokjimo, jo automobilio bkls ir eismo situacijos. Tatai >>> apibendrinamoji svoka, kurios turin sudaro vis t trij element pasekm. >>> Kitaip tariant, saugus yra toksai greitis, kur esamomis aplinkybmis >>> privalo pasirinkti is vairuotojas, vaiuodamas tuo automobiliu. >>> >>> Saugus greitis, kaip ir kiekviena svoka, turi ribas. Ir tik labai geras >>> vairuotojas gali vaiuoti greiiu, lygiu teorinei virutinei saugaus greiio >>> ribai, kuri atitinka automobilio rat sukibimo su keliu rib. Tai jau >>> mokjimo riba, kurios nevalia perengti, ir kartu mokjimo virn. >>> >>> Kiekvienas vairuotojas privalo vaiuoti savuoju saugiu greiiu ir tvirtai >>> sidmti, kad niekada nevalia jo viryti! Taigi absoliutus greitis netenka >>> prasms. Svarbu saugus greitis, atitinkantis vairuotojo mokjim. >>> >>> "nu blyn" <nu@jo.lt> wrote in message >>> news:idslps$eus$1@trimpas.omnitel.net... >>>> Ne i tema, lenktyninkas nelenktynininkas, bet as buchiau uz tai kad >>>> pagrindiniuose keliuose sudetu zenklus rekomentuojamas greitis, nes >>>> kartais >>>> tikrai buna bobychiu isivaizduojanchiu kad vaziuoti 70 yra normalu. >>>> Tokiai >>>> bobulytei visi ja lenkiantys lenktynininkais atrodo. Aisku kalbu apie >>>> normalias kelio salygas. >>>> >> >> > >